کد خبر : 89839
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 12:30
-

گیتی پسندی ها در تبریز ماندنی شدند

گیتی پسندی ها در تبریز ماندنی شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی پسند دیروز در هفته بیست و سوم لیگ مقابل مس در تبریز شکست ۴ بر ۲ را پذیرفت. این تیم سه شنبه نیز در هفته هفدهم که هفته معوقه لیگ محسوب می شود مقابل دبیری به میدان خواهد رفت. از همین رو اردوی گیتی پسندی ها در تبریز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی پسند دیروز در هفته بیست و سوم لیگ مقابل مس در تبریز شکست ۴ بر ۲ را پذیرفت. این تیم سه شنبه نیز در هفته هفدهم که هفته معوقه لیگ محسوب می شود مقابل دبیری به میدان خواهد رفت. از همین رو اردوی گیتی پسندی ها در تبریز برپا شد و بازیکنان این تیم به اصفهان بازنگشتند.

همچنین اخباری مبنی بر درگیری لفظی جاوید با رضا لک در رختکن بعد از بازی دیروز به گوش می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸

خیلی رضا لک ضعیفه افضل با بازیکن ۷۷ بازی کرد و برد این مربی بزرگه نه لک ترسو و ضعیف ترین مربی لیگ خوراکچی باز هرچی بود. …… داشت.

نام ... جمعه , ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

اقای جنتی وقتش نرسیده یه کم شایسته سالاری کنین.گیتی پسند درسته فعلا به لطف ٨ تا ملی پوش و هزینه هایی که شما کردین صدر جدوله اما در بی انضباطی بازیکنان هم صدر جدوله دو گل خورده بین پنج تیم اول صدر جدوله در درگیری بازیکنان صدر جدوله در داشتم مربیان بی هنر و سفارشی صدر جدوله.این تیم دست هم کادر فنی دیگه ای بود تا حالا قهرمان شده بود. دوره بازیکنایی مث کشاورز و اسماعیل پور تموم شده.تیم مس با دو تا بازیکن مث اب خوردن شکستمون داد چون برنامه و نظم داشت.اما ما هیچی نداشتیم.تو رو خدا یه نگاهی به کادر فنی تیم بکنین یکیشون این کاره نیست.فعلا هم که اقای جاوید قهر کرده.واقعا جای تاسف داره.

نام ... شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

جاوید خوب کاری کرده که رفته
بمونه تبریز که چی بشه؟
هم محرومه نمیتونه بازی کنه و هم اینکه بمونه به چرندیات توی تیم و کادر فنی گوش بده
پولش را هم که گرفته
بهترین کار را کرده

نام ... شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

ایران چقدر بده که همه از اسم بازیکنای بزرگ میترسن البته بعضی ها اینجورین این آقای لک بیشتر الان همه رو آوردن به جون ها این مربی چسبیده به پیرها موفق باشی ولی فکر نکنم.