کد خبر : 89921
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 11:40
دسته‌بندی نشده
-

فردوسی تبدیل به تیمی غیرقابل پیش بینی شده است

فردوسی تبدیل به تیمی غیرقابل پیش بینی شده است
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: با تحولات انگیزشی در میان کادر فنی و بازیکنان، تیم ما تبدیل به تیمی غیر قابل پیش بینی شده است.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت : به واقع از ابتدای فصل کارمان را پرقدرت شروع نکردیم و همین موضوع باعث شد تا امتیازات زیادی را از دست بدهیم که امیدوار هستم آخر فصل حسرت آن را نخوریم.
وی افزود : پس از این با صحبت هایی که با بازیکن انجام دادیم، تیم به لحاظ انگیزشی شکل متفاوتی به خود گرفت و امروز فردوسی تیم دیگری شده که تحسین همگان را برانگیخته است.
نعنتی به بازی این هفته تیمش برابر حاجی منصف قائمشهر اشاره کرده و گفت: ایمان احمدی در این فصل نشان داد که مربی با قابلیت های بالایی است و تیم بسیار خوبی را هم سر پا کرده است.
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد تاکید کرد : قطعا امتیازات این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است و برای فردوسی مشهد نیز که در حال شتاب گیری به سمت بالای جدول از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد : با شناختی که از بازیکنانم دارم این بازی هم همچون سایر بازی ها با تمام توان خود به میدان خواهند رفت و امیدوارم تیمی که شایسته است به پیروزی دست پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

ایشالله موفق باشید