کد خبر : 90019
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 14:54
-

قضایی در آستانه بازگشت به لیگ برتر/ سرمربی سابق دبیری، گزینه هدایت طرح و توسعه

قضایی در آستانه بازگشت به لیگ برتر/ سرمربی سابق دبیری، گزینه هدایت طرح و توسعه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم طرح و توسعه الوند قزوین که نتوانسته در فصل ۹۵ از لیگ برتر نتایج مطلوب بگیرد، با هشت امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته و به دنبال این است تا در چهار هفته پایانی لیگ، بازهم تغییری در نیمکت داشته باشد. مسئولان این باشگاه با حسین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم طرح و توسعه الوند قزوین که نتوانسته در فصل ۹۵ از لیگ برتر نتایج مطلوب بگیرد، با هشت امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته و به دنبال این است تا در چهار هفته پایانی لیگ، بازهم تغییری در نیمکت داشته باشد.

مسئولان این باشگاه با حسین قضایی وارد مذاکره شده اند و این مربی قرار است جلسه ای را امشب با مالک باشگاه داشته باشد. قضایی که سابقه مربی گری در تیم های شهرداری تبریز، هلال احمر، پایاسازه و دبیری تبریز را در کارنامه دارد، در گفت و گو با fut5al، در این باره توضیح داد: به احتمال زیاد به عنوان مدیرفنی با تیم طرح و توسعه کار کنم و کار بسیار سختی هم پیش رو داریم. این تیم با آذرخش و دانشگاه آزاد برای بقا در لیگ می جنگد و تنها به خاطر امیدی که داریم، برای مذاکره به قزوین می رویم.

وی افزود: تیم طرح و توسعه به لحاظ مالی و بازیکن با کمبود رو به رو است اما یکی از دوستان مشترک ما با باشگاه، خواست به تیم کمک کنیم و هر کاری از دستم بر بیاید، برای ماندن تیم خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

اقای قضایی ساده نشو اینا دنبال کسی هستن این باختها و سقوط رو بیندازن گردنش!
اخه توی این وضعیت کی سرمربیگری این تیمو قبول میکنه!!!!!!!!!!