کد خبر : 90011
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1395 - 14:29
-

مرتضایی:به جایگاه ششم جدول فکر می کنیم

مرتضایی:به جایگاه ششم جدول فکر می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی مرتضایی مالک باشگاه فرش آرای مشهد در مورد عملکرد این تیم در فصل کنونی لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل اول خوب نبودیم و شاید به دلیل این بود که نفرات جدیدی به تیم اضافه شده بودند و هنوز هماهنگی کافی را نداشتیم.برای نیم فصل دوم تیم را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،غلامعلی مرتضایی مالک باشگاه فرش آرای مشهد در مورد عملکرد این تیم در فصل کنونی لیگ برتر گفت: ما در نیم فصل اول خوب نبودیم و شاید به دلیل این بود که نفرات جدیدی به تیم اضافه شده بودند و هنوز هماهنگی کافی را نداشتیم.برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کردیم و یک بازیکن جدید هم گرفتیم تا تیم با تجربه تر شده و شرایط بهتر شود.

مرتضایی با بیان اینکه فرش آرا به قرار گرفتن در رده ششم جدول فکر می کند گفت: هم اکنون لیگ به طرز جالبی به سه قسمت تقسیم شده است.چند تیم در بالای جدول برای قهرمانی می جنگند. چند تیم در پایین جدول برای بقا و چند تیم در میانه جدول برای جایگاه بهتر و بین این سه بخش اختلاف امتیازی زیادی هست.ما هم قصدداریم در میانه جدول بهترین تیم باشیم و رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

مالک فرش آرا با بیان اینکه هزینه های تیم برای قرار گرفتن در میانه جدول بوده تصریح کرد:اگر ششم یا بالاتر شویم به تیم پاداش می دهیم اما قرار گرفتن در رتبه پایین تر با جرایمی برای تیم همراه خواهد بود.

مرتضایی با بیان اینکه فوتسال مشهد پتانسیل عملکرد بهتر را دارد اذعان داشت:سالهاست در فوتسال تیمداری می کنیم و فکر می کنم فرش را و فوتسال مشهد این شخصیت را پیدا کرده اند که پس از سالها قرار گرفتن در میانه جدول، برای قهرمانی بجنگد. منتظریم فصل تمام شود تا برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم و اگر تیمداری کنیم به رتبه های بهتر فکرمی کنیم.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Vahid دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

امیدوارم به حقش برسه فرش ارا . من ۶سال پیش بازیکن این تیم بودم و واقعا حس کردم که خاندان مرتضائی چه انسانهای شریف و دلسوزی برای فوتسال مشهد هستند. امیدوارم روزی قهرمان لیگ بشن