کد خبر : 90081
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 15:48
دسته‌بندی نشده
-

دادگاه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به عنف برگزار شد/ اخذ دفاع آخر از متهم

دادگاه فوتسالیست معروف به اتهام تجاوز به عنف برگزار شد/ اخذ دفاع آخر از متهم
فوتسالیست معروف امروز در دادگاهی به اتهام تجاوز به عنف از خود دفاع کرد و به احتمال زیاد تا هفته آینده رأی دادگاه منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از گروه قضایی خبرگزاری فارس،آبان ماه امسال بود که بک زن جوان با حضور در دادگاه کیفری استان تهران از یک حادثه غم انگیز پرده برداشت.این زن جوان در حضور قاضی پرونده مدعی شد یکی از فوتسالیست ‌ها وی را یک شب در خانه‌اش محبوس کرده و به وی تجاوز کرده است.این زن مدعی شد این فوتسالیست مدتهای مدید با من ارتباط تلفنی و پیامکی و تلگرامی داشت و ادعا می‌کرد که قصد ازدواج با من را دارد.

وی افزود: متهم شب حادثه با وعده یک دیدار کوتاه و ملاقاتی مختصر من را به خانه خود در تهران کشید و سپس از ۱۱ شب تا هشت صبح فردا در خانه‌اش زندانی کرد و در نهایت مرا مورد تجاوز قرار داد.

وکیل این زن جوان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس عنوان کرد: براساس اظهارات موکلم در تاریخ ۴ شهریور ماه این فوتسالیست با خوراندن یک نوشیدنی موکلم را بی هوش می‌کند و بعد از آن باعث می‌شود بکارت موکلم از بین برود.

این وکیل گفت: متهم بارها مطالب خلاف واقعی را مطرح کرد و مدعی شد که شاکی به عقد موقت وی درآمده اما دادگاه زمانی که از این فرد صیغه نامه کتبی درخواست کرد این فرد نتوانست ادعای خود را ثابت کند.

وکیل شاکی گفت: امروز دادگاه تشکیل شد و سرانجام پس از شنیدن اظهارات موکلم و همچنین دفاعیات متهم و وکیلش از وی اخذ دفاع آخر شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد تا هفته دیگر باید منتظر صدور رأی باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار فوتسال دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

من جای شما باشم اسم این بازیکنو فاش میکنم تا هم خودش آدم بشه هم بقیه درس عبرت بگیرن.
اینجور آدمها آبروی ورزشکارهارو میبرن

فولاد ماهان دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

عجب. من خودم به عینه دیدم که یکی از مطرح ترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران که اسمش را نمیارم بعد از یک بازی مهم که چند تا هوادار دوره اش کرده بودند تو محوطه بیرون ورزشگاه با بی پروایی به یک خبرنگار خانم متلک پرانی میکرد.

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰

این فقط یک نمونه معمولی بین بسیاری ورزشکاران است
واقعا خیلیها آگاه نیستند که چه رفتارهای خلاف عرف و اخلاق و شرع انجام میدهند
بعضی را اصلا باور نمیکنبد
بدتر آنکه بعضی بزرگترها و مربیان حتی ملی یا دفاع میکنند یا میگویند به ما ارتباطی ندارد

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

هنوزکه حکم صادر نشده ولی چقدر راحت با آبروی آدمها بازی میشه

نام ... دوشنبه , ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

با آبرو کسی بازی نکنید. این درست نیست

ايراني سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۲۰

دقیقا شبیه داستان احسان حدادیه..با همون جزئیات …انگار این موضوع رو یه نفر دیکته کرده..زود قضاوت نکنیم..از سایت رسمی فوتسال انتظار میره برای موضوعی که هنوز نامشخصه بی طرفانه خبرسازی کنه..

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

کاملا موافقم….. چجوری هنوز رای صادر نشده ولی این سایت فهمیده که دختره به درستی از یک حادثه غم انگیز پرده برداشته؟!!….یعنی اینا رای رو قبل از صادر شدنش میدونن؟!!….پس اون رای حتی با فرض تایید این مطلب معلومه چقدر معتبره….یخورده استفاده از عقل و بکارگیری انصاف هم بد نیست

اهورا سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

کاملا موافقم….چجوری هنوز رای صادر نشده ولی این سایت فهمیده که دختره به درستی از یک حادثه غم انگیز پرده برداشته؟؟!!….با این تفسیر اگه رای هفته آینده به فرض مطلب بالا رو تایید کنه توی اون باید شک و تامل کرد. اینم باید دقت کرد که مطالب بالا همگی به نقل از وکیل دخترس و باید حرفا و دفاعیات فوتسالیسته هم بررسی بشه

ابی سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

دوست عزیز واقعیت داره…اونم کسی نیست جز بازیکن پرادعا و کثیف فوتسال ایران که وحیدشمسایی گنده ش کرد.
بهله سنگ سفیدی بی غیرت و نامرده که چنین آشغالی اصلا نباید فوتسال کنه

کوروش جمعه , ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

معلومه که سنگ سفیدی رو حتی از دور هم نمیشناسی،اگه یکم میشناختیش میفهمیدی این حرفا چرنده،سنگ سفیدی تنها بازیکن باغیرت فوتسال ماست،چرا درباره اون دختر حرف زده نمیشه اصلا کیه این خانم؟؟؟؟اینجوری نیست که تهمت بزنن بعد برن،خدا جای حق نشسته رسوا میشه اون دختر

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

این خبر دروغه . باور نکنید . هیچ مدرک و منبعی ندارد و حق الناس است .

نام سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

واى له روزى که پرده از کارهاى دیگه تیم تاسیسات برداشته بشه ببینید با پول یک ارگان دولتى چه کارهایى میکنند کى به این کارها رسیدگى میکنه؟!!! واقعا آبروى فوتسال رو با این کثافت کارى بردند

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

اگه مسلمون باشید ادمارو از دور قضاوت نمیکنید وقتی اون ادم تبرئه ام بشه میاید پشت اون ادم بازم بد بنویسید از خدا یه کم بترسید و ابروی مردم ابروی خودمون بدونیم اون دخترم ایشالاه رسوا میشه و خواسته و جو گیر شده که فکر کرده از فوتبال لیست های مطرح میتونه پول در بیاره. یادمون نره واسه تیم ملیمون زحمت زیاد کشیده البته ما ایرانیا عادت داریم دهن بین هستیم و اون دختر فکر میکنه زرنگ بوده بنده