کد خبر : 90083
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 16:02
-

اصغری مقدم: گیتی پسند استرس دارد اما بازی مان سخت می شود

اصغری مقدم: گیتی پسند استرس دارد اما بازی مان سخت می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره شرایط دبیری تبریز قبل از مصاف حساس تیمش مقابل گیتی پسند در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی های ما با گیتی پسند همیشه سخت و حساس بوده و امسال هم دو تیم در کورس قهرمانی هستند و این شرایط را سخت تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم درباره شرایط دبیری تبریز قبل از مصاف حساس تیمش مقابل گیتی پسند در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: بازی های ما با گیتی پسند همیشه سخت و حساس بوده و امسال هم دو تیم در کورس قهرمانی هستند و این شرایط را سخت تر می‌کند. ما هفته پیش در روزی که گیتی پسند شکست خورد، فرصت داشتیم به برتری برسیم و به صدر نزدیک‌تر شویم اما در روزی که بد بودیم، شکست خوردیم. فکر می‌کنم مقابل شهرداری ساوه، بیشتر تمرکزمان روی رقبا بود و به همین خاطر استرس زیادی برای قهرمانی داشتیم. با این حال اشتباه از خودمان بود که باختیم اما الآن ناامید نیستیم و برای پیروزی به مصاف گیتی پسند می‌رویم.

وی در ادامه با بیان اینکه در بازی فردا به دنبال حفظ رکورد در بازی‌های خانگی است، خاطرنشان کرد: از ۱۰ بازی خانگی، تمام بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته‌ایم و اگر این روند را مقابل گیتی‌پسند هم حفظ کنیم، به صدر جدول نزدیک‌تر خواهیم شد. با بازیکنانم صحبت کرده‌ام تا باخت به شهرداری ساوه را فراموش کنند؛ قطعا فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشند.

سرمربی – بازیکن تیم دبیری تبریز همچنین درباره گیتی پسند بیان کرد: آنها آنقدر تیم پرمهره‌ای هستند که از اول فصل امتیازهای زیادی جمع کرده‌اند و هر چه قدر هم سوتی می دهند، بازهم از صدر جدا نمی شوند. اما معتقدم چون مقابل مس شکست خورده اند، دچار استرسند و می‌ترسند مقابل تیم‌های دیگر مثل دبیری، حفاری و تاسیسات دریایی هم امتیاز دهند. با توجه به شرایط موجود هر پنج تیم مدعی، شانس قهرمانی دارند و چون گیتی پسند زیر فشار است، بازی‌های سختی را پیش رو خواهد داشت.

اصغری مقدم دباره اخراج جاوید از گیتی پسند و وجود حواشی بسیار در این تیم، عنوان کرد: جاوید مهره بسیار موثری است اما گیتی پسند آنقدر مهره تاثیرگذار دارد که می‌توانند جای خالی او را پر کند. با این حال ما کاری به نفر و تیم نداریم و فردا به زمین می‌رویم تا ابتدا، بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذاریم و سپس به دنبال سه امتیاز باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش آیا با توجه به سابقه بازی‌های دو تیم،‌ پیش‌بینی می‌کند بازی فردا هم درگیرانه و همراه با حاشیه باشد، گفت: به هر حال بازیکنان دو تیم همیشه شناخت خوبی از هم داشته‌اند و باعث شده بازی های دبیری و گیتی پسند، فیزیکی شود. همه بازیکنان گیتی پسند از رفقای ما هستند اما رقابت داخل زمین سرجای خودش است. البته این را بگویم که ما به لحاظ بازیکن هم با کمبود مواجهیم و در نیم فصل تنها با هفت بازیکن بزرگسال بازی کرده‌ایم. فهرست ۱۲ نفره ما در بازی‌ها بسته نمی‌شود اما بازیکنان ما آنقدر باتعصب هستند، در زمین کم نمی آوریم.

اصغری مقدم در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از رتبه دبیری در پایان فصل گفت: شرایط جدول به گونه‌ای است که نمی‌توان هیچ پیش بینی کرد. ما از ابتدای فصل برای یکی از رتبه‌های اول تا سومی جنگیده‌ایم و قول داده‌ایم همیشه در کورس باشیم. تا آخرین روز هم تلاشمان برای رسیدن به بهترین مقام است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.