کد خبر : 90192
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 19:01
-

طیبی:بالاخره امروز مزد زحمات این روزهایمان را گرفتیم/چرا برای بازیکنی که تخلف کرده کارت بازی صادر می‌شود؟

طیبی:بالاخره امروز مزد زحمات این روزهایمان را گرفتیم/چرا برای بازیکنی که تخلف کرده کارت بازی صادر می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی طیبی، بازیکن تیم فوتسال آذرخش در مورد پیروزی ۴ بر ۳ تیمش برابر دانشگاه آزاد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. چند هفته است خوب بازی می‌کنیم، اما نتیجه نمی‌گیریم. خوشبختانه بالاخره امروز مزد زحمات این روزهایمان را گرفتیم. وی درمورد احتمال ماندن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی طیبی، بازیکن تیم فوتسال آذرخش در مورد پیروزی ۴ بر ۳ تیمش برابر دانشگاه آزاد در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. چند هفته است خوب بازی می‌کنیم، اما نتیجه نمی‌گیریم. خوشبختانه بالاخره امروز مزد زحمات این روزهایمان را گرفتیم.

وی درمورد احتمال ماندن تیمش در لیگ فوتسال گفت: بازی امروز خیلی حساس و سرنوشت‌ساز بود. ما چیزی را تمام شده نمی‌دانیم. نمی‌توان فوتسال را مانند فوتبال پیش‌بینی کرد. سه بازی سخت دیگر داریم و باید تلاش کنیم که بمانیم. دانشگاه آزاد هم سه بازی سخت دارد و اگر امتیاز کامل بگیرند احتمال دارد که در لیگ بمانند.

طیبی تصریح کرد: یک بازیکن در تیم دانشگاه آزاده بوده که نیم فصل برای آن تیم بازی کرده است؛ در نیم فصل دوم رضایتنامه خود را گرفته و به قم رفته است. در بازی رو در رو بین دانشگاه آزاد و قم که به سود قمی‌ها تمام شد تقلبی او را گرفته‌‌اند و کمیته انضباطی سه امتیاز را به دانشگاه آزاد داده است. نکته جالب اینکه این بازیکن هنوز در لیگ بازی می‌کند و هفته پیش هم گلزنی کرده است.

وی افزود: اگر تخلف کرده است چگونه کارت بازی برای وی صادر شده است و چرا هنوز در لیگ حضور دارد؟ چگونه این بازیکن را به دانشگاه آزاد داده‌اند؟ نمی‌خواستم صحبت کنم، اما وقتی همه ما در پایین جدول در حال زحمت کشیدن هستیم این اتفاقات کمی آزار دهنده است. چگونه ۳ امتیاز را به دانشگاه آزاد دادند و این بازی را اینقدر برای ما سخت کردند.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳

تبریک بابت برد و گل ت…خسته نباشی آقا مصطفی گل ، عالی هستی….
برد شیرینی بود??????

نام ... سه شنبه , ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳

برو خدات رو شکر کن داور باعث بردتون شد .. خیلی رو دارین … اگر حرف از عدالت میزنی بگو چه جوری داور باعث بردتون شد .. مرد باش بگو

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۵۲

داره زورت میاد که اذرخش برده

تو مرد باش بگو چجوری امتیاز بازی باخته ب تیمتون دادن

خیری ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۰۳

اقا یا خانم نام نترس ؛جوری صحبت از داوری میکنی که کمکتون کرد , انگار سه امتیاز باخت تیمتون رو ما از قم گرفتیم بهتون دادیم واقعا خسته نباشین بازی باخته رو سه امتیاز بدن خیلی خرف داره ….