کد خبر : 90146
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 - 16:56
دسته‌بندی نشده
-

ملی پوش فوتسال به زودی تبرئه می شود

ملی پوش فوتسال به زودی تبرئه می شود
یک منبع آگاه از اعلام حکم تبرئه ملی پوش فوتسال در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیروز خبری مبنی بر حضور ملی پوش فوتسال در دادگاه منتشر شد و وکیل دختری که شکایت کرده، با طرح ادعاهای واهی سعی در زیر سوال بردن این بازیکن داشته است. بر اساس شنیده ها، فردی که این ملی پوش را متهم به تجاوز به عنف کرده دارای سابقه بوده و ادعاهای مطرح شده از او در دادگاه غیر واقعی است.

همچنین یک منبع آگاه در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال از اعلام حکم تبرئه این ملی پوش در روزهای آینده خبر داد. همچنین قرار است شکایتی برای اعاده حیثیت علیه اتهام زنندگان صورت بگیرد.

همچنین بعد از انتشار اخبار مربوط به دادگاه این ملی پوش، متاسفانه هم بازی های وی، در اقدامی عجیب عکس های این بازیکن را در فضای مجازی منتشر کرده و برای او در این پرونده قضایی آرزوی موفقیت کنند. هر چند این پست های اینستاگرامی که بیشتر جنبه دلجویی و دلگرمی دادن به ملی پوش فوتسال داشته اما قطعا پیش از اثبات هر چیزی، مطرح کردن نام وی در اذهان عمومی نمی تواند اقدام جالبی باشد.

پایگاه خبری فوتسال نیز با رعایت اصل اخلاق مداری در تمام اخبارهای مربوط به این پروند از قید نام این بازیکن حتی به صورت مخفف خودداری می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.