کد خبر : 90222
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 9:29
-

اصغری مقدم: کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شد از سوی گیتی‌پسند جریمه شویم/ شانس قهرمانی داریم

اصغری مقدم: کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شد از سوی گیتی‌پسند جریمه شویم/ شانس قهرمانی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی را مقابل گیتی‌پسند برگزار کردیم و نشان دادیم که ما هم شایسته قهرمانی هستیم. وی افزود: مقابل تیمی بازی داشتیم که نفرات اصلی تیم ملی در اختیار این تیم بود، حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی را مقابل گیتی‌پسند برگزار کردیم و نشان دادیم که ما هم شایسته قهرمانی هستیم.
وی افزود: مقابل تیمی بازی داشتیم که نفرات اصلی تیم ملی در اختیار این تیم بود، حتی در جریان بازی کوچک‌ترین اشتباه باعث می‌شد از سوی این تیم جریمه شویم و خیلی زود گل دریافت کنیم.
مربی-بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: ما ۳ بازی فینال‌گونه در ادامه لیگ داریم و باید تلاش کنیم تا بتوانیم از کم‌ترین شانس‌مان برای قهرمانی در لیگ برتر استفاده کنیم.
اصغری مقدم در پایان خاطرنشان کرد: اگر توانسته بودیم شهرداری ساوه را هفته قبل شکست دهیم، در حال حاضر فقط یک امتیاز با گیتی‌پسند اختلاف داشتیم. به هرحال گیتی‌پسند هم ۲ بازی سخت مقابل تأسیسات و حفاری دارد. امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم و قهرمان لیگ شویم.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.