کد خبر : 90255
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 11:10
-

انتقاد شهرزاد مظفر از بازی نکردن برخی تیم‌ها در لیگ فوتسال بانوان

انتقاد شهرزاد مظفر از بازی نکردن برخی تیم‌ها در لیگ فوتسال بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دانشگاه آزاد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان، در حال حاضر با ۵۰ امتیاز بعد از تیم ملی حفاری در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و فردا پنج‌شنبه به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. شهرزاد مظفر درباره شرایط تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: در مجموع تیم،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم دانشگاه آزاد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان، در حال حاضر با ۵۰ امتیاز بعد از تیم ملی حفاری در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و فردا پنج‌شنبه به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت.

شهرزاد مظفر درباره شرایط تیم دانشگاه آزاد اظهار کرد: در مجموع تیم، نیم فصل دوم را خوب آغاز کرد و از تیم راضی هستم، مخصوصا در هفته بیستم لیگ به کسب سه امتیاز مقابل ملی حفاری بسیار نیاز داشتیم و خوشبختانه محقق شد و با شکست ملی حفاری توانستیم اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول کاهش دهیم. عملکردمان در بازی مقابل دختران کویر کرمان نیز خوب بود و در ادامه نیز باید تمرکز خود را بر روی پیروزی‌ها و کسب امتیازها بگذاریم.

مظفر قهرمانی در لیگ برتر را دور از دسترس خواند و افزود: قهرمانی ما امسال بسیار سخت شد مخصوصا با شرایطی که در حال حاضر در لیگ وجود دارد و برخی از تیم‌ها در دیدارها حاضر نمی‌شوند و نتایج سه بر صفر به سود حریفان می‌شود، به همین دلیل شانسی را نمی‌بینم که در ادامه ملی حفاری بخواهد امتیازی را از دست دهد چرا که  تا به امروز فکر می‌کنم ملی حفاری حدود شش بازی را انجام نداده چون حریفان در بازی حاضر نمی‌شوند و سه بر صفر پیروز بازی می‌شود. باید در ادامه تمام تلاش خود را به کار گیریم و کار خود را انجام دهیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به بازی مقابل سایپا خاطرنشان کرد: امتیاز مهمی را در دیدار مقابل سایپا از دست داده‌ایم و باعث شد تیم از قهرمانی دور شود. موقعیت بسیاری را در آن بازی از دست دادیم و با تماشای فیلم بازی متوجه خواهید شد که چطور امتیاز از دست دادیم.

مظفر درپایان اظهار کرد: لیگ برتر فوتسال مستلزم ایجاد تغییرات است و ظاهرا فدراسیون نیز در صدد ایجاد تغیرات است. لیگ با ۱۴ تیم آغاز شد، در ادامه  دو تیم از مسابقات کنار کشیدند و سایر تیم‌ها نیز یک در میان شرکت نمی‌کنند. باید یک نظارت اولیه برای ورود تیم‌ها به لیگ برتر وجود داشته باشد، متاسفانه هر تیمی با هر شرایط و امکاناتی که بخواهد وارد لیگ می‌شود و در میانه راه نیز رقابت‌ها را ترک می‌کند و شرایط حال حاضر به وجود می‌آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.