کد خبر : 90253
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 11:03
-

مرتضایی:اعلام نتیجه در رختکن بدعت است/ گل فرش آرا صحیح و قانونی بود/به نتیجه اعلام شده اعتراض خواهیم کرد

مرتضایی:اعلام نتیجه در رختکن بدعت است/ گل فرش آرا صحیح و قانونی بود/به نتیجه اعلام شده اعتراض خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: اینکه نتیجه بازی در رختکن و پس از اتمام بازی مشخص شود یک بدعت جدید است که باید با آن مقابله کرد.  مجید مرتضایی افزود: بازی مقابل مس سونگون حساسیت زیادی داشت زیرا تیم حریف برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیازمند برد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: اینکه نتیجه بازی در رختکن و پس از اتمام بازی مشخص شود یک بدعت جدید است که باید با آن مقابله کرد.

 مجید مرتضایی افزود: بازی مقابل مس سونگون حساسیت زیادی داشت زیرا تیم حریف برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیازمند برد بود.

وی ادامه داد: تلاش کردیم تا سه امتیاز بازی را بدست آوردیم، تماشاگران تیم فرش آرا نیز با تمام وجود در طول بازی از تیمشان حمایت کردند و فشار بسیار زیادی را به تیم مس سونگون وارد کردند.
سرمربی تیم فرش آرا گفت: داور ابتدا نتیجه را به نفع تیم فرش آرا اعلام کرد اما پس از پایان دیدار و بعد از اینکه داوران به رختکن می روند نتیجه بازی از سوی کمیته داوری و ناظر فدراسیون یک بر یک اعلام می شود.
وی افزود: گل تیم فرش آرا صد درصد درست وارد دروازه حریف شده است و این جنجالهای بعد از پایان بازی به هیچوجه قابل قبول نیست.
مرتضایی ادامه داد: بعد از اینکه بازیکن تیم فرش آرا توپ را به سمت دروازه حریف شوت کرد داور سوت پایان بازی را زد اما طبق قوانین فوتسال باید تکلیف توپ مشخص شود.
وی گفت: باید مشخص شود چه عاملی باعث شده تصمیم داور تغییر کند و حتی چرا گل درست فرش آرا مردود اعلام می شود. داور مسابقه ابتدا وسط زمین را به نشانه پیروزی فرش آرا نشان می دهد و بازیکنان در حال برگزاری مراسم پایانی هستند اما متاسفانه ناگهانی در رختکن نتیجه مسابقه تغییر می کند.
مربی فرش آرا افزود: قطعا به نتیجه بازی اعتراض خواهیم کرد، هفته قبل نیز در لیگ دسته یک فوتسال در بازی رشت و شیراز نیز چنین اتفاقی رخ داد و نتیجه بعد از حضور تیم داوری و ناظر فدراسیون در رختکن اعلام شد.
وی ادامه داد: مگر می شود نتیجه بازی به صورت عادی در یک دیدار لیگ برتری اعلام نشود؟ چرا باید مصلحت اندیشی در خصوص برد تیم فرش آرا رخ دهد و تیم ما از این امتیاز شیرین محروم گردد.
مرتضایی گفت: سالن شهدای مدافع حرم در مشهد یکی از استانداردترین سالنهای کشور است که مسابقات در آن برگزار می شود، این موضوع منطقی است که بسیاری از تیمها در همین سالن زورشان به فرش آرا نمی رسد و موضوعات حاشیه ای را مطرح می کنند.
وی افزود: تماشاگران مشهدی در طول تشویق تیم فرش آرا حتی یک بار هم فحاشی نکردند. این موضوع کاملا منطقی است که مس سونگون که دو سال است در کورس قهرمانی قرار دارد و جام را به راحتی از دست می دهد و قطعا از این موضوع ناراحت هستند و تلاش می کنند امتیازات کمتری را از دست دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.