کد خبر : 90262
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 12:25
-

کشاورز:هنوز چیزی تمام نشده و صدرنشینیم/اتفاقات تلخ بازی با دبیری کام‌مان را تلخ کرد

کشاورز:هنوز چیزی تمام نشده و صدرنشینیم/اتفاقات تلخ بازی با دبیری کام‌مان را تلخ کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز ابتدا درباره اتفاقات تلخ بعد از بازی دیروز گیتی پسند مقابل دبیری تبریز توضیح داد: بازی در زمین خیلی خوب پیش رفت و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. ما در پایان بازی با بازیکنان و مربیان حریف دست دادیم و به سمت رختکن رفتیم اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز ابتدا درباره اتفاقات تلخ بعد از بازی دیروز گیتی پسند مقابل دبیری تبریز توضیح داد: بازی در زمین خیلی خوب پیش رفت و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. ما در پایان بازی با بازیکنان و مربیان حریف دست دادیم و به سمت رختکن رفتیم اما در تونلی که به رختکن ختم می شد،‌ یک جسم سخت که نمی‌دانم چه چیزی بود با شدت هر چه تمام به سرم برخورد کرد و به زمین افتادم. واقعا خدا رحم کرد و ممکن بود اتفاق بدتری برام بیفتد. واقعا تعجب می کنم که چرا تماشاگران دبیری با اینکه پیروز شده بودند، این کارها را انجام دادند و تنها تاسف می‌خورم. نمی‌خواهم برد دبیری را زیر سوال ببرم اما این اتفاقات بعد از این بازی زیبا، کاممان را تلخ کرد.

وی درباره مصدومیتش نیز گفت: اورژانس حاضر در ورزشگاه و پزشک تیم بعد از اینکه از حال رفتم، مداوا را شروع کردند و اصرار داشتند که همان موقع سی تی اسکن بگیرم اما به دلیل ساعت پرواز به اصفهان هنوز موفق به این کار نشده‌ام. در هر حال امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در لیگ فوتسال نباشیم.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند درباره دو شکست پیاپی تیمش مقابل مس و دبیری، عنوان کرد: مخالف این هستم که گیتی پسند به دلیل فشار قهرمانی و استرس می‌بازد. ما مقابل مس هم خوب بازی کردیم و حریف در نیمه دوم هیچ موقعیتی نداشت. آنها از روی دفاع و ضد حمله موفق شدند به برتری برسند. در بازی با دبیری هم معتقدم هر دو تیم فوق العاده بودند و تماشاگران واقعا لذت بردند. به هر حال لذت لیگ به همین چیزهاست و نتایج را نمی‌توان پیش بینی کرد. ما با وجود اینکه در تبریز دو باخت دادیم اما هنوز چیزی تمام نشده و صدرنشین هستیم.

کشاورز در ادامه درباره درگیری‌هایی که در بازی با مس و دبیری داشت، مطرح کرد: در بازی با مس، بازیکن خارجی آنها به داور می گفت او را عمدی زده‌ام اما به داور گفتم او بزرگنمایی می‌کند.در بازی با دبیری هم برخورد بسیار عادی با دروازه‌بان حریف داشتم و هر دو به زمین خوردیم اما زمانی که رفتم ضربه اوت را بزنم، فرزین دبیری و عوامل کادرفنی حریف اعتراض شدیدی کردند و واقعا تعجب کردم که چرا این کار را انجام می‌دهند. جالب‌تر اینکه دروازه‌بانشان هیچ اعتراضی نکرد چون برخورد کاملا عادی بود اما نیمکت‌نشینان دبیری شلوغش کردند.

کشاورز در پایان درباره بازی‌های پیش روی گیتی پسند گفت: ما سه بازی تا پایان لیگ داریم که اگر دو برد به دست بیاوریم قهرمان خواهیم شد. هر سه بازی مشکل است و ابتدا باید به مصاف تاسیسات دریایی برویم. تاسیسات دریایی تیم کوچکی نیست و تمام تلاشمان را می‌کنیم سه امتیاز را کسب کنیم. هدف‌گذاری ما از ابتدای فصل، قهرمانی بوده و باید به این هدف برسیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

من عاششششششششششقتم امیدبه خدا حتماً قهرمانیم

Futsal چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

واقعا واسه رفتارهات تاسف خوردم چون شمارو یک ورزشکار با اخلاق میدونستم…
تو بازی دیدم که از عمد پاس بد میدادی …..
خوب دفاع نمیکردی و دنبال جنجال بودی اون رضالک بد بخت هم سیاه کردی.
نکن اینقدر خود خواه نباش چوب خدا صدا نداره هااا……

Futsal چهارشنبه , ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

دیروز گل خالی رک نزدی چون نخواستی.
فکر میکنی سال دیگه جای رضا لک میزارنت…..
نه عزیزم حداقل شرافت خودتو خراب نکن…
سال دیگه نه تو هستی و نه رضالک حتی آگه قهرمان هم بشید بلایی که اون سال سر افضل آوردین….
امسال هم ایشالا بعد قهرمانی گیتی بزرگ اون میشه سرمربی و شما میریددد…

نام ... پنجشنبه , ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۹

در بازی مس که عکس صحنه اعتراض هم هست چندین نفر به همراه داور دارند جلوی حرکات زشت شما را میگیرند بعد شما میگی با داور صحبت میکردی؟!
اگه هر شخصی کمی به حرکات شما دقت کنه متوجه میشه توی هر بازی چقدر داری با خطا بازی میکنی
بازی دبیری هم فرزین اعلام کرد که بخاطر جلوگیری شما از شروع سریع بازی توسط گلرشون که شما گلر نداشتید و گل میخوردید اعتراض کرده و تماشاگر هم به همین دلیل به سمت شما چیز پرت کرده آقای زرنگ نامرد