به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از دو شکست تیم فوتسال گیتی پسند در تبریز انتقادات از تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال بالا گرفته است از این رو مدیر رسانه ای باشگاه گیتی پسند در یادداشتی از مسئولین و هواداران خواست با صبر و درایت از گیتی پسند حمایت کنند.

در این یادداشت آمده است:

چه زود روزهای شیرین گیتی پسند فراموش می شود؛ چه زود انسانها رنگ خود را عوض میکنند .
تیم فوتسال گیتی پسند درحالی دو بازی گذشته خود را در تبریز به حریفان واگذار کرده است که در ۲۱ بازی قبلی خود و به جز باخت فنی کمیته انضباطی، همواره روی نوار موفقیت حرکت کرده است و دو شکست اخیر چیزی از ارزش های این تیم کم نمیکند.
گیتی پسند هم اکنون به عنوان صدرنشین لیگ برتر ایران و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار گرفته و شانس نخست قهرمانی به شمار می آید.

بدون شک گیتی پسند چه در داخل و چه در خارج از زمین رقبای بسیاری دارد.
تماشاگران دبیری به جای مهمان نوازی، کاپیتان اسبق تیم ملی را در تبریز با پرتاب بطری و ضربه به سرش، او را بدرقه می کنند ویا وقتی یکی از مسئولان تیم دبیری وارد زمین می شود و با بازیکن گیتی پسند درگیر می شود؛ چشم مسولان فدراسیون فوتبال بسته است تا همه این بداخلاقی ها را مکتوب و به سمع و نظر مسئولان امر برساند تا بلکه تفکر اصفهان ستیزی کمی رنگ ببازد…

اری این است تنهایی و غربت گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال ایران…

بدون شک اگر این اتفاقات در اصفهان رخ میداد در صدر توجهات و در سرخط اخبار قرار میگرفت و گیتی پسند محکوم به کسر امتیاز میشد.

سخن باشگاه گیتی پسند با مسئولان و عوامل حاشیه ساز این است که این عزیزان خیلی زود ضربه رفتار و کردار خود را خواهند دید زیرا برای خدا تفکرات جانب دارانه محلی از اعراب ندارد.

تیم فوتسال گیتی پسند سه فینال دیگر تا پایان فصل دارد دو بازی در اصفهان و دیگری در خارج از اصفهان. و اکنون کسب ۹امتیاز ممکن امروز در دستور کار بازیکنان مربیان و عوامل باشگاه قرار گرفته است.

۲۳ هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال سپری شده است و ظاهرا عملکرد درخشان و قابل تقدیر تیم فوتسال گیتی پسند درسایه دوباخت اخیر کمرنگ جلوه داده میشود اما درکنار این هجمه هاشاگردان رضالک بار دیگر همت و اراده کرده اند تا با کسب تمرکز بیشتر در سه بازی باقی مانده با قدرت تر ظاهر شوند تاپاسخ محکمی به حواشی اخیر داده باشند و از حقانیت خود در کسب جام قهرمانی به خوبی دفاع کنند و انتظار از هواداران واقعی و مسولان این است که در این شرایط سخت این تیم را تنها نگذارند و اولین یا علی را روز یکشنبه با حضور و حمایت از تیم محبوبشان مقابل تاسیسات دریایی در سالن پیروزی طنین انداز کنند.

بدون شک بازیکنان و کادر فنی تیم گیتی پسند قدردان زحمات شما خواهند بود و با قهرمانی اصفهان را شادمان خواهند کرد.
جوادشریف-مدیر رسانه ای باشگاه گیتی پسند اصفهان