کد خبر : 90454
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 - 1:13
-

بیانیه باشگاه طرح و توسعه درباره سه هفته پایانی لیگ

بیانیه باشگاه طرح و توسعه درباره سه هفته پایانی لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین در پی ایجاد حواشی در اطراف آن باشگاه بر اثر مصاحبه‌های سریالی سرمربیان سابق خود، اقدام به انتشار بیانیه‌ای برای تلطیف فضای متشنح اطراف آن باشگاه نموده‌است. متن کامل بیانیه این باشگاه را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید: به نام آنکه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند قزوین در پی ایجاد حواشی در اطراف آن باشگاه بر اثر مصاحبه‌های سریالی سرمربیان سابق خود، اقدام به انتشار بیانیه‌ای برای تلطیف فضای متشنح اطراف آن باشگاه نموده‌است. متن کامل بیانیه این باشگاه را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید:

به نام آنکه هرچه داریم از اوست

ورزشکاران و ورزش‌دوستان باب‌الجنه، استان قزوین

باشگاه فرهنگی ورزشی طرح و توسعه سبز الوند قزوین در پی اظهار نظرهای سریالی برخی از دوستان، که مطمئنا از روی دل‌سوزی بوده و در راستای اعتلای ورزش فوتبال و فوتسال این استان صورت می‌گیرد، برخود لازم دانست توضیحاتی را ارائه دهد:

باشگاه طرح و توسعه سبز الوند در ابتدای فصل ۱۳۹۵ با خرید امتیاز لیگ برتری تیم فوتسال میثاق تهران، و در جهت کمک به جوانان فوتسال دوست قزوینی و رساندن آن‌ها به مدارج بالای فوتسال کشور تاسیس شد. جهت روشن شدن افکار عمومی اعلام می داریم، متاسفانه برخی از مسئولان و متولیان استانی و شهری که با وعده‌ها و اصرارهای خود ما را به این راه امیدوار کرده‌بودند، در همان روزهای نخست ما را تنها گذاشتند و نه تنها از لحاظ وعده‌های داده شده مالی، که از لحاظ معنوی نیز ما را همراهی نکردند. گویی برخی از مسئولان استانی و شهری هنوز اسم این تیم را نشیده‌اند و یا براساس مصلحت خود را به خوابی اصحاب کهف گونه زده‌اند.

در حال حاضر هشت ماه از حضور این تیم در بالاترین سطح لیگ فوتسال ایران می‌گذرد و همانطور که می‌دانید تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند تنها تیم استان متمول قزوین در بالاترین سطح ورزش این کشور است. استانی که از نظر توسعه‌یافتگی صنعتی رتبه دوم را در سطح کشور دارد و از نظر تعداد واحدهای صنعتی فعال در جایگاه چهارم کشور قرار گرفته است. اما در بخش ورشی جزو محروم‌ترین استان‌های کشور است. بر ما روشن نیست که مسئولان فرهنگی، ورزشی و اقتصادی این استان در پی کدام دریچه‌ای برای کمک به ورزش‌های این استان هستند؟ استانی که ورزشکاران مطرح آن در سرتاسر کشور و حتی خارج از مرزهای پرگهر آن می‌درخشند اما خود حتی یک باشگاه فعال به معنای واقعی کلمه ندارد. چرا و چگونه ‌است که شما به تنها تیم لیگ برتری آن توجهی ندارید؟ آیا نشنیده‌اید بازیکنان امید و جوانان ما برای پیشرفت باید کیلومترها از خانه و خانواده خود دور باشند؟ آیا ندیده‌اید بازیکنان قزوینی را که در دیگر تیم‌های لیگ برتری فوتسال برای شهرهای دیگر افتخارآفرینی می‌کنند؟

به هر روی این باشگاه با تمام نامهربانی‌ها و بی‌اعتنایی‌هایی که به آن شده‌است با سیلی صورت خود را سرخ نگه‌داشته و با اعتماد به جوانان بومی خود این راه ناهموار را در حال پیمودن است. راهی که ثمره آن را در دعوت از ۴ بازیکن خود به تیم ملی امید و یک بازیکن به تیم ملی بزرگسالان می‌بینیم و برای این افتخار به خود می‌بالیم و اجازه نمی‌دهیم این افتخارات بزرگ را کسی به نام خود ثبت کند. این تیم فارغ از هرگونه موج سواری سیاسی و مصلحتی به راه خود ادامه می‌دهد تا بیش از پیش موجب شرمندگی مسئولین و متولیان استانی و شهری نشود. این تیم به راه خود ادامه می‌دهد تا شاید یک نفر از مسئولان پول‌های دریافتی از مجوز ساخت فست‌فودها و مال‌های بیشمار در سراسر شهر را خرج ورزش محروم این استان کند. این تیم به مسیر خود ادامه داد تا هتریک انصراف تیم‌های لیگ برتری فوتسال کامل نشود.

مدیریت تیم فوتسال طرح و توسعه سبز الوند با شجاعت تمام اشتباهات خود از ابتدای فصل تاکنون را می‌پذیرد. و اعلام می‌دارد کادر مدیریتی باشگاه بدلیل کمی تجربه و عدم شناخت صحیح از مدیریت در این رشته سنگین و جذاب، با اعتماد به وعده‌های افراد به اصطلاح دلسوز در حساس‌ترین شرایط فصل، خود نیز در این ناکامی سهیم است. از تمامی مسئولین و بزرگان ورزش استان قزوین، علی‌الخصوص فوتسال دوستان درخواست داریم، در سه هفته پایانی و حساس این فصل بجای دامن زدن به دعواهای قدیمی و گاها غیرورزشی به فکر تنها تیم لیگ برتری استان باشید تا با همیتی مثال زدنی، تنها روزنه‌های بقا در لیگ را برای خود همچنان روشن نگه‌داریم. همچنین با تشکر از زحمات آقایان محمد باغبان‌صالحی و محمود عبداللهی که هر دو از سرمایه‌های ورزشی استان می‌باشند، و دیگر عزیزان این استان می‌خواهیم تا در این ایام بجای انجام مصاحبه‌های سریالی که بجای کمک باعث برهم خوردن تمرکز کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان تیم می‌شود خودداری کنند و کمک‌های فکری و معنوی خود را از این ما دریغ ننمایند. ان‌شاالله با کمک یکدیگر تنها تیم لیگ برتری ورزش استان در پایان فصل همچنان در این سطح باقی بماند.

با احترام باشگاه فرهنگی ورزشی طرح و توسعه الوند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی شنبه , ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲:۲۲

پول مسافر بدبخت رو بدید آقای مدیر عامل…۸۰ میلیون دستی از این بچه گرفتی بدبختش کردی پولش رو برگردون…