کد خبر : 90470
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1395 - 13:23
-

علاسوند: هفته های پایانی لیگ چالش خوبی برای تیم ها است

علاسوند: هفته های پایانی لیگ چالش خوبی برای تیم ها است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی تیمش برابر طرح و توسعه الوند در لیگ برتر، اظهار کرد: ‌معمولا بازی با تیم‌های پایین جدول سخت است، چرا که این تیم‌ها انگیزه خوبی برای دیدار با تیم‌های بالای جدول دارند. وی گفت: در این دیدار شروع خوبی داشتیم ولی بازیکنانم پس از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند در خصوص پیروزی تیمش برابر طرح و توسعه الوند در لیگ برتر، اظهار کرد: ‌معمولا بازی با تیم‌های پایین جدول سخت است، چرا که این تیم‌ها انگیزه خوبی برای دیدار با تیم‌های بالای جدول دارند.

وی گفت: در این دیدار شروع خوبی داشتیم ولی بازیکنانم پس از رسیدن به گل، کمی دچار غرور شدند و حریف به راحتی صاحب گل شد. در ادامه نیز این اتفاق افتاد و بازیکنانم بازی را از دست می‌دادند و حریف خیلی خوب به دروازه ما فشار می‌آورد ولی خدا را شکر با نگه داشتن شرایط بازی تا انتها توانستیم در روزی که خیلی خوب نبودیم، ‌انگیزه بالایی نداشتیم و روند همیشگی را نداشتیم، سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

مربی تیم فوتسال ملی‌حفاری خاطر نشان کرد:‌ برای این‌که انگیزه بازیکنانم حفظ شود، روی مسایل انگیزشی کار کرده‌ایم و سعی‌مان بر این بوده که از تمام بازیکنان استفاده کنیم. ما به همه میدان می‌دهیم تا هم فشار را از روی بازیکنان کم کنیم و هم این‌که نفراتی که در طول لیگ کمتر حضور داشته‌اند، شرایط بازی را به دست آورند. تمام تلاش‌مان این است که در بازی‌های پایانی لیگ به صورتی امتیاز بگیریم که در پایان رتبه خوبی کسب کنیم.

وی هفته‌های پایانی لیگ را چالش خیلی خوبی برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها دانست و گفت:‌ لیگی که تا لحظات پایانی قهرمان آن مشخص نباشد، چالش ایجاد می‌کند و همین چالش‌های بزرگ، در آینده بازیکنان بزرگی را تحویل تیم‌ملی می‌دهد. تمام اتفاقات خوب لیگ در نهایت باعث می‌شود که در آینده یک تیم‌ملی خیلی خوب و مدعی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.