کد خبر : 90535
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 15:34
-

تهدید توخالی تیم‌های لیگ برتری فوتسال!

تهدید توخالی تیم‌های لیگ برتری فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های لیگ برتری فوتسال برای رسیدن به اهداف خود از حربه جدیدی استفاده می کنند که باعث شده مسابقات با بی نظمی مواجه شود. با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ برتر فوتسال، حساسیت رقابت‌ها به اوج خود رسیده و تیم‌ها از آخرین حربه‌های خود برای رسیدن به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های لیگ برتری فوتسال برای رسیدن به اهداف خود از حربه جدیدی استفاده می کنند که باعث شده مسابقات با بی نظمی مواجه شود.

با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ برتر فوتسال، حساسیت رقابت‌ها به اوج خود رسیده و تیم‌ها از آخرین حربه‌های خود برای رسیدن به اهداف استفاده می‌کنند. یکی از این تیم‌ها یاسین پیشرو قم است که با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده و برای رهایی از آنها تهدید کرده در بازی فردا مقابل حفاری اهواز به میدان نخواهد رفت. با این وجود بازیکنان یاسین پیشرو صبح امروز(شنبه) تمرین کرده و بلیط های خود برای سفر به اهواز را هم اوکی کرده‌اند!

تیم فرش آرای مشهد نیز که به دلیل تغییر سه باره نتیجه بازی‌اش با مس سونگون، سازمان لیگ را تهدید به کناره‌گیری کرده بود، آماده عزیمت به تبریز شده و بنا به اعلام مدیرعامل باشگاه مقابل دبیری تبریز به میدان خواهد رفت.

موضوع کنار کشیدن تیم‌ها که کم‌کم در فوتسال تبدیل به اپیدمی شده، به دلیل عدم برخورد قاطع سازمان لیگ، مسابقات را دچار بی‌نظمی می‌کند. بر اساس آیین‌نامه مسابقات، در صورتی که تیمی عامدانه از یک بازی کنار بکشد، برای بار اول هیچ محرومیتی انتظارش را نمی‌کشد اما در صورت تکرار، از لیگ کنار گذاشته خواهد شد. بنابراین تیم‌ها این فرصت را دارند تا از کوپن خود برای یک بازی استفاده کنند و معمولا تیم‌ها این کوپن را برای هفته‌های پایانی لیگ نگه می‌دارند تا درست در روزهایی که حساسیت مسابقات بالاست، از آن به عنوان اهرمی برای رسیدن به هدفشان استفاده کنند.

هر چند موضوع کنار کشیدن تیم‌ها از لیگ، اغلب اوقات در حد تهدید باقی می‌ماند اما تاکنون تیم‌های آذرخش بندرعباس و طرح و توسعه قزوین تهدید خود را عملی کرده‌اند و تیم کاشی نیلو اصفهان هم در فصل قبل با دوبار کنارکشیدن از بازی، به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

با ادامه این روند، بیش از پیش نیاز به قانونی سفت و سخت‌تر احساس می‌شود تا تیم‌ها نتوانند به هر دلیلی نظم لیگ فوتسال که عنوان حرفه‌ای را یدک می کشد، زیر سوال ببرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.