کد خبر : 90551
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 16:00
-

درخواست فدراسیون فوتبال رومانی برای همکاری با فوتسال ایران

درخواست فدراسیون فوتبال رومانی برای همکاری با فوتسال ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضوان بورلانئو رئیس فدراسیون فوتبال رومانی ، در نشست خبری خود در فدراسیون فوتبال ایران و پس از امضا تفاهم نامه با این فدراسیون گفت: از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوتی که از ما انجام دادند تشکر می کنم.خوشحالیم در ایران هستیم و این تفاهم نامه را امضا می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضوان بورلانئو رئیس فدراسیون فوتبال رومانی ، در نشست خبری خود در فدراسیون فوتبال ایران و پس از امضا تفاهم نامه با این فدراسیون گفت: از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوتی که از ما انجام دادند تشکر می کنم.خوشحالیم در ایران هستیم و این تفاهم نامه را امضا می کنیم. در این فرصت به فدراسیون فوتبال و رسانه های ایران بابت جایگاه شان در آسیا و صدرنشینی در انتخابی جام جهانی تبریک می گویم.ایران در فوتسال هم پیشرفت خوبی داشته و جایگاه بالایی دارد.مردم ایران فوتبالی هستند و این بحث بین مردم وجود دارد.
رضوان بورلانئو ادامه داد: ما آمادگی این را داریم در حوزه بانوان، تیم‌های ملی با ایران همکاری کنیم. همچنین در مورد اقتصادی‌سازی حق پخش تلویزیونی هم دوست داریم همکاری کنیم. البته در ایران باید یاد بگیریم که چطور در فوتسال کار کنیم که بتوانیم مثل ایران نتیجه بگیریم. من معتقدم تفاهمنامه فقط یک سند نخواهد بود؛ قدم اول برای ادامه همکاری بین دو کشور و دو فدراسیون خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.