کد خبر : 90512
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 10:54
-

مجید مرتضایی: مصلحت اندیشی اساس برخی آرای دپارتمان داوران است

مجید مرتضایی: مصلحت اندیشی اساس برخی آرای دپارتمان داوران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پیرامون تغییر چند باره نتیجه دیدار سه شنبه سوم بهمن تیمهای فرش آرا و مس سونگون در مشهد افزود: مصلحت اندیشی باعث می شود نتیجه یک بازی فوتسال چند بار تغییر کند و در نهایت نتیجه ای اعلام شود که فدارسیون فشار کمتری ببیند. دیدار دو تیم مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پیرامون تغییر چند باره نتیجه دیدار سه شنبه سوم بهمن تیمهای فرش آرا و مس سونگون در مشهد افزود: مصلحت اندیشی باعث می شود نتیجه یک بازی فوتسال چند بار تغییر کند و در نهایت نتیجه ای اعلام شود که فدارسیون فشار کمتری ببیند.
دیدار دو تیم مس سونگون و فرش آرا مشهد در حالی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال در مشهد با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فرش آرا به پایان رسید که گل دوم فرش آرا در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید و باعث طرح اعتراضهایی شد.
وی ادامه داد: باید قاطعانه و به دور از حواشی و تنها با استناد به قانون تصمیم گیری شود، داوران فوتسال باید شهامت اعلام نتیجه را در پایان بازی داشته باشند.
سرمربی تیم فوتسال فرش آرا گفت: سه امتیاز بازی مقابل مس سونگون برای تیم ما ارزشمند بود، مس با این یک امتیاز در کورس قهرمانی باقی می ماند اما نباید این حضور با از بین رفتن حق دیگر تیمها همراه شود.
وی افزود: چنین رویکردی در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست، سازمان لیگ باید به روحیه از بین رفته بازیکنان تیم فرش آرا دقت کند.
مرتضایی در مورد صحبتهای مطرح شده مبنی بر عدم حضور این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال هم گفت: در خصوص حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر تابع نظر باشگاه هستیم اما نباید عدم حضور فرش آرا در لیگ باعث شود دیگر تیمها آسیب ببیند.
وی افزود: فرش آرا یکی از سالمترین تماشاگران لیگ برتر را در اختیار دارد، داور بازی تحت تاثیر صحبتهای مسئولان تیم مس سونگون قرار گرفت و اعلام کرد که نتیجه بازی را بعدا فدراسیون اعلام می کند اما چنین چیزی در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی نیز پیشتر گفته بود: برد تیم فوتسال فرش آرا مشهد مقابل تیم مس سونگون قطعی است و این بازی با پیروزی تیم مشهدی به پایان رسیده است.
مهدی برادران افزود: مطرح شدن موضوعی که قرار است نتیجه بازی بعدا اعلام شود در فوتسال و فوتبال معنا ندارد و نتیجه همان است که در پایان بازی اعلام می شود.
دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال هفته گذشته ضمن پوزش طی اطلاعیه ای نتیجه قطعی دیدار ۲ تیم فوتسال فرش آرای مشهد و مس سونگون ورزقان تبریز را یک بر یک مساوی اعلام کرد. پیش از این نتیجه بازی توسط دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال دو بر یک به سود تیم فرش آرای مشهد اعلام شده بود.
تیم فرش آرای مشهد در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال روز یکشنبه هشتم اسفند ماه به مصاف تیم دبیری تبریز می رود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.