کد خبر : 90519
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1395 - 14:25
دسته‌بندی نشده
-

وکیل معروف، وکالت شاکی ملی پوش فوتسال را به عهده گرفت

وکیل معروف، وکالت شاکی ملی پوش فوتسال را به عهده گرفت
وکیل معروف، وکالت شاکی ملی پوش فوتسال را به عهده گرفت وکیل معروف پرونده های جنایی، به عنوان وکیل شاکی ملی پوش فوتسال در پرونده تجاوز به عنف انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عبدالصمد خرمشاهی وکیل معروف پرونده های جنجالی به عنوان وکیل شاکی ملی پوش فوتسال انتخاب شد.
او وکالت پرونده‌های جنجالی مثل پرونده حادثه ورزشگاه آزادی، پرونده فاطمه مطیع قدیمی‌ترین متهم به قتل زندانی و شهلا جاهد را برعهده داشته‌است.
شاکی این ملی پوش فوتسال با اتهام تجاوز به عنف او را دادکاهی کرده و هفته گذشته نیز اولین جلسه به قضاوت قاضی کشکولی برگزار شده است.
اما در این میان با انتخاب خرمشاهی، راز رسانه ای شدن پرونده نیز فاش شده است. چرا که این وکیل علاقه بسیاری دارد تا پرونده های خود را رسانه ای کرده و با استفاده از حمایت آن ها، کارها را پیش ببرد. پرونده مربوط به ملی پوش فوتسال نیز برای اولین بار توسط وکیل شاکی رسانه ای شد و اتهامات وارده به این ملی پوش در اختیار رسانه ها قرار گرفت.
بازخوانی مصاحبه ای قدیمی از عبدالصمد خسروشاهی می تواند به شفاف سازی در این زمینه کمک کند.
خرمشاهی در مورد جنجال ساز شدن پرونده هایش در رسانه ها گفت: یک پرونده که از اول کار مورد توجه قرار نمی‌گیرد. باید برای آن زحمت بکشی. ما هم کار خود را می‌کنیم. زحمت می‌کشیم تا آن پرونده مورد اقبال رسانه‌ها قرار بگیرد. پرونده‌هایی که رسانه‌ها روی آن زوم می‌کنند تا پایان کار نتیجه معلوم می‌شود. اتفاقا یکی از دوستان همکار چند وقت پیش می‌گفت که چرا هرجا اسم عبدالصمد خرمشاهی می‌آید این خبرنگارها با ساز‌و‌دهل راه می‌افتند؟ گفتم این نتیجه تعامل و رابطه‌ای است که با خبرنگاران دارم. البته خود من قبل از تحصیل در رشته حقوق، عاشق شغل خبرنگاری بودم. حتی در دانشگاه چند واحد روزنامه‌نگاری هم خواندم و نشریه ادبی در می‌آوردیم. بعد از آن دنبال حقوق رفتم.

وی افزود: شاید لفظ جنجالی را دوست نداشته باشم، اما زمانی که انگشت روی پرونده‌ای می‌گذارم خبرساز می‌شود. البته من مخالف قهرمان‌سازی هستم. قهرمان‌سازی از یک قاتل یا یک مجرم در صفحه حوادث روزنامه‌ها کار خوبی نیست. روزنامه‌های زرد با این کارها سوء استفاده می‌کنند اما من دنبال قهرمان سازی نیستم، بلکه به طریق صحیح و با استفاده از ابزاری به نام رسانه به دنبال معرفی آن فضا هستم که این متهم در آن رشد کرده و به اینجا رسیده است. من شرایط او را بازتاب می‌دهم اما حواسم هست که نه بت شود و نه تحقیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۰۲

کاش ثابت بشه و باب بشه که روی رفتار بسیاری ورزشکارها و ورزشکارنماها دقت و نظارت بیشتری صورت بگیره
متاسفانه گاه در این موارد حتی تا مسولان و مربیان تیم حتی ملی رفتارهای غیر اخلاقی داشته اند

ايراني یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۰۰

چقدر متاسفم براشون…

انسان یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

بله باید متاسف باشیم برای قاضی که دنبال شهرت بیشتر بیشتر هستن و براشون فرقی نمیکنه که حق با چه کسی هست.متاسف باید بود برای این وکیل