کد خبر : 90712
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 23:07
-

اهوازی ها پیگیر نتیجه بازی اصفهان و تشویق شدید حیدریان

اهوازی ها پیگیر نتیجه بازی اصفهان و تشویق شدید حیدریان
تیم های فوتسال حفاری اهواز و یاسین پیشرو قم در هفته بیست و چهارم در اهواز به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم حفاری اهواز در حالی توانست با نتیجه ۵ بر ۳ از سد یاسین پیشرو بگذرد که ابتدا با دو گل عقب افتاده بود. بازی در حالی شروع شد که تیم یاسین پیشروی قم تنها با ۹ نفر به اهواز آمده بود. بازی فوق العاده این تیم باعث شد تا در همان دقایق ابتدایی توسط ایثاری و مجیی پور به دو گل برسند. پس از این دو گل، تیم حفاری به خود آمد و توانست تا پایان نیمه اول به سه گل برسد.
نیمه اول مسابقه سه بر دو به سود تیم حفاری به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم حفاری تیم برتر زمین بود و توانست روی شوت زیبای توکلی به گل چهارم خود برسد. پس این گل این تیم یاسین پشیروی قم، توانست روی ضربه ایثاری که با برخورد به مدافع تغییر مسیر داده بود به گل سوم خود برسد. اما باز هم این حفاری بود که توانست توسط فرهاد توکلی گل پنجم را بزند.
بازی با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان به پایان رسید تا همچنان تنها نماینده خوزستان نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشد.

حواشی:

*در این بازی اهوازی ها مدام از نتیجه بازی گیتی پسند و تاسیسات دریایی مطلع می شدند. بعد از اعلام خبر زدن گل تساوی تاسیسات دریایی، بازیکنان حفاری به خوشحالی پرداختند.
*در بین دو نیمه به حاضرین در سالن به قید قرعه هدایایی اهدا شد.
*تماشاگران اهوازی در حین بازی به شدت به تشویق محمدرضا حیدریان سرمربی تیم یاسین پیشرو پرداختند. او نیز این ابراز احساسات را بی جواب نگذاشت و با دست زدن از تماشاگران اهوازی تشکر کرد.
*مجتبی مریدی زاده بازیکن خوزستانی تیم فوتسال یاسین پیشرو قم که در اواخر نیمه اول مصدوم شد و دیگر به بازی برنگشت در پایان بازی با تشویق هواداران روبرو شد.
*پنج دقیقه مانده به پایان بازی به دلیل مشکلی که برای دروازه تیم یاسین پیشرو پیش آمده بود و مقداری جابه جا شده بود، متوقف شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۱۷

بدبختا

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

بدبخت تیم ناجوانمرد گیتی هست و طرفدارهاش که به هرقیمتی میخاد قهرمان بشه تمام بودجه ی حفاری یک چهارم تیم گیتی هم نیست ولی مردانه بازی میکنن گیتی محکوم به قهرمانیه با اینهمه بازیکن وبیت المال

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

بسیار غرضورزانه تیتر میزنید و بی انصافی میکنید متاسفم

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

اصفهان عروسیه.اهواز و تبریز و تهران بووووووق