کد خبر : 90592
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 13:14
-

تیم فوتسال امید ایران به فرانسه می رود

تیم فوتسال امید ایران به فرانسه می رود
تیم فوتسال امید ایران برای برگزاری بازی با تیم امید فرانسه راهی این کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران قرار است از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در مسابقات آسیایی به میدان برود. این تیم که در واقع پشتوانه اصلی تیم ملی ایران در سال‌های آینده می‌باشد، برای حضور در این مسابقات نیاز به بازی های تدارکاتی بین المللی دارد.

در همین ارتباط، تیم امید تاکنون با تیم های زیر ۲۱ سال روسیه و اوکراین بازی کرده است و قرار است تا پیش از حضور در مسابقات آسیایی، با یکی دو کشور دیگر از جمله عراق و ازبکستان بازی کند.

پیش از این کمیته فنی و توسعه فوتسال مذاکراتی با کشور فرانسه برای حضور تیم امید این کشور در ایران داشت ولی شرط و شروط فرانسوی ها باعث شد تا فدراسیون ایران حاضر به برگزاری این مسابقه در تهران نشود.

با این حال، فرانسه با ارسال نامه ای، رسما از تیم امید ایران دعوت کرده است تا به این کشور سفر کند و دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر ۲۱ سال فرانسه داشته باشد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: دعوتنامه فرانسه اخیرا به دستم رسیده است و ما هم به فکر اعزام تیم امید به فرانسه هستیم. امیدوارم زودتر شرایط حضور ایران در این کشور و بازی با فرانسه در سال آینده و پیش از مسابقات قهرمانی آسیا محقق شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.