کد خبر : 90575
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 0:43
-

طیبی با غیرت اولین جام اروپایی خود را لمس کرد

طیبی با غیرت اولین جام اروپایی خود را لمس کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان برای سومین بار جام قهرمانی مسابقات اوراسیا را بالای سر برد. در آخرین شب از مسابقات ارمنکو کاپ ۲۰۱۷ تیم‌های فوتسال سیبریاک نووسیبیرسک روسیه و غیرت آلماتی قزاقستان برای کسب مقام قهرمانی چهارمین دوره این مسابقات به مصاف هم رفتند که در پایان غیرت آلماتی موفق شد ۴

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال غیرت آلماتی قزاقستان برای سومین بار جام قهرمانی مسابقات اوراسیا را بالای سر برد. در آخرین شب از مسابقات ارمنکو کاپ ۲۰۱۷ تیم‌های فوتسال سیبریاک نووسیبیرسک روسیه و غیرت آلماتی قزاقستان برای کسب مقام قهرمانی چهارمین دوره این مسابقات به مصاف هم رفتند که در پایان غیرت آلماتی موفق شد ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و برای سومین بار در چهار دوره برگزاری این بازی‌ها جام را بالای سر خود ببرد. حسین طیبی ملی‌پوش ارزنده کشورمان در این دیدار نیز همچون تمامی بازی‌های این تورنمنت از ابتدا در ترکیب ۵ نفره غیرت آلماتی حضور داشت. طیبی با درخشش در طول مسابقات نقش پر رنگی را در کسب این قهرمانی برای تیم خود ایفا کرد. در دیدار نهایی داگلاس، داگلاس جونیور، دیوانی و پرسین برای نماینده قزاقستان گل‌زنی کردند. گل‌های سیبریاک نیز توسط ژوآن، سیمی سایوتی و ولینیو به ثمر رسید.

در دیگر دیدار روز آخر، حزب کمونیست روسیه موفق شد ۹ بر ۳ دینا مسکو، صدرنشین فعلی لیگ روسیه را در هم بکوبد و به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند. در دیدار تعیین جایگاه پنجم، استالیزا مینسک بلاروس ۵ بر ۴ نیکارس ریگا لتونی را شکست داد و به مقام پنجم دست پیدا کرد. این دیدار در وقت‌های عادی ۴ بر ۴ به پایان رسیده بود.

بدین ترتیب با اتمام مسابقات تیم‌های غیرت آلماتی قزاقستان، سیبریاک نووسیبیرسک روسیه، حزب کمونیست روسیه، دینا مسکو روسیه، استالیزا مینسک بلاروس و نیکارس ریگا لتونی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا ششم چهارمین دوره مسابقات ارمنکو قرار گرفتند.

در پایان این دیدارهای تالس، مهاجم برزیلی تیم فوتسال سیبریاک نووسیبیرسک با ۶ گل به عنوان آقای گل رقابت‌ها دست پیدا کرد. دیمیتری بوندارف از تیم فوتسال حزب کمونیست به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد. لئو سانتانا از سیبریاک نووسیبیرسک جایزه بهترین عقب‌گیر را از آن خود کرد. دیوانی و داگلاس نیز از غیرت آلماتی جوایز بهترین مهاجم و بهترین بازیکن این تورنمنت را از آن خود کردند.

 

نتایج روز آخر (۲۵ فوریه / ۷ اسفند):

* نیکارس ریگا لتونی ۴ – استالیزا مینسک بلاروس ۵ (جایگاه پنجم و ششم)

* دینا مسکو روسیه ۳ – حزب کمونیست روسیه ۹ (دیدار رده‌بندی)

* سیبریاک نووسیبیرسک روسیه ۳ – غیرت آلماتی قزاقستان ۴ (فینال)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.