کد خبر : 90578
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 10:50
-

فینال تکراری در پرتغال

فینال تکراری در پرتغال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال اسپورتینگ و فونداو با شکست حریفان خود به فینال رقابت‌های تاسا دا لیگا فوتسال ۲۰۱۷ پرتغال صعود کردند. در بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی ابتدا اسپورتینگ کلوپ موفق شد ۵ بر ۲ مودیکوس را شکست دهد. در این دیدار کاویناتو، وارلا، ژوآ متئوس، ببه و آندره سوزا برای اسپورتینگ گل‌زنی کردند. گل‌های مودیکوس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال اسپورتینگ و فونداو با شکست حریفان خود به فینال رقابت‌های تاسا دا لیگا فوتسال ۲۰۱۷ پرتغال صعود کردند. در بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی ابتدا اسپورتینگ کلوپ موفق شد ۵ بر ۲ مودیکوس را شکست دهد. در این دیدار کاویناتو، وارلا، ژوآ متئوس، ببه و آندره سوزا برای اسپورتینگ گل‌زنی کردند. گل‌های مودیکوس نیز توسط کوئلیو و ریکاردو فریرا به ثمر رسید.

در دیگر دیدار فونداو توانست ۵ بر ۴ بلننسس را از پیش رو بردارد تا همچون فصل گذشته فینال این رقابت‌های مابین فونداو و اسپورتینگ برگذار شود. والنتینو، یولیان، مارسیو، تکا و مارسیو موریرا گل‌زنان فونداو در این دیدار بودند. جاندر، دورا، فابیو آرماندو و دیوید نیز برای بلننسس در این دیدار گل‌زنی کردند.

بدین‌ترتیت امشب دو تیم فونداو و اسپورتینگ برای کسب مقام قهرمانی دومین دوره مسابقات تاسا دا لیگا فوتسال د پرتغال به مصاف هم خواهند رفت. فینال دور گذشته این مسابقات نیز مابین این دو تیم برگزار شد که در پایان اسپورتینگ با نتیجه ۲ بر ۰ به برتری دست پیدا کرد و توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

نتایج مرحله نیمه‌نهایی (۲۵ فوریه / ۷ اسفند):

* مودیکوس ۲ – اسپورتینگ ۵

* فونداو ۵ – بلننسس ۴

 

برنامه فینال (۲۶ فوریه / ۸ اسفند):

* فونداو – اسپورتینگ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.