کد خبر : 90650
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 18:34
-

لک:تاسیسات هیچ وقت اینطور بازی نکرده بود/ هفته آینده جشن قهرمانی می گیریم/ اتفاقات تلخ تری در سالن های دیگر افتاده

لک:تاسیسات هیچ وقت اینطور بازی نکرده بود/ هفته آینده جشن قهرمانی می گیریم/ اتفاقات تلخ تری در سالن های دیگر افتاده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از برتری مقابل تاسیسات دریایی و قرار گرفتن در فاصله یک امتیازی قهرمانی لیگ عنوان کرد: تاسیسات دریایی از تیم‌های پرمهره لیگ است و دو دوره قهرمانی را به دست آورده و هزینه زیادی هم کرده است. علی‌رغم اینکه گفته می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌ رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از برتری مقابل تاسیسات دریایی و قرار گرفتن در فاصله یک امتیازی قهرمانی لیگ عنوان کرد: تاسیسات دریایی از تیم‌های پرمهره لیگ است و دو دوره قهرمانی را به دست آورده و هزینه زیادی هم کرده است. علی‌رغم اینکه گفته می‌شود تاسیساتی‌ها بودجه کمی داشتند اما غیر ممکن است با این مربیان و بازیکنان هزینه کمی کرده باشند. آن‌ها امروز چیزی برای از دست دادن نداشتند. ما کمی در نیمه دوم شروع خوبی نداشتیم و حریف توانست بازی را به تساوی بکشاند.

وی افزود: با تجربه بازیکنانم موفق شدیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. تاسیسات تیم بسیار خوبی است و نباید از حق گذشت. اگر آن‌ها بازی‌های گذشته‌شان را به این شکل بازی می‌کردند مطمئنا جایگاه بهتری داشتند. بالای ۱۰ فیلم از بازی‌های این تیم دیده‌ام اما در هیچ کدام مثل بازی با گیتی‌پسند نبودند.

سرمربی گیتی‌پسند همچنین از حمایت هواداران در بازی امروز تشکر کرد و گفت: امیدوارم چهارشنبه هفته آینده با حضور همین هواداران جشن قهرمانی را برپا کنیم. آن‌ها در بازی امروز کمک بسیاری به ما کردند.

لک در پاسخ به این پرسش که دلیل هجوم تماشاگران در پایان بازی به زمین چه بود، بیان کرد: هواداران علاقه زیادی به بازیکنان گیتی‌پسند دارند و در پایان بازی وارد زمین شدند تا با آن‌ها سلفی بگیرند. هیچ اتفاقی هم برای کسی نیفتاد اما در بازی‌های دیگر، اتفاقات تلخ‌تری رخ داده است. به عنوان مثال کشاورز را در تبریز زدند و در تهران هم اتفاقات تلخی برایمان افتاد.

لک در پایان درباره کنار گذاشتن جاوید نیز به خبرنگاران گفت: جاوید از بازیکنان خوب ماست که زحمات زیادی برای تیم کشیده اما او را در اختیار باشگاه قرار دادم و هر تصمیمی گرفته شود تابعش هستم. او باید به باشگاه مراجعه کند اما تا به حال این اتفاق نیفتاده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

خداروشکر که بردین انشالله قهرمانیتونو ببینیم

رسول یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

اقا رضا سلطان فوتساله ایران قهرمانیت مبارک

نام ... یکشنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴

ضعیفترین مربی لیگ.واقعا با چه منطقی این شده سرمربی ما؟؟؟؟؟؟؟؟

فرهاد سه شنبه , ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۱۳

سرمربی ما!!!!میشه بفرمایید شما کی هستی که خودت را ما حساب میکنی؟احتمالا یا از تیم های رقیب هستی و اومدی کامنت گذاشتی یا از دوستانی که آرزوی بودن تو گیتی را دارند. ولی محاسباتت اشتباه است. خیلی مونده که یکی بیاد برای ما اصفهانیا اینجوری زرنگ بازی دربیاره و خودش را جز ما جا بزنه و …

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۲۲

دیدن ۱۰فیلم بازی تاسیسات به درد ایشان و کادر فنی نخورده و باز هم طبق اقرار ایشان بوسیله تجربه بازیکنان سه امتیاز را کسب کردند!

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۴۳

تاسیسات خیلی خوب نبود این تیم گیتی بود که به دست تو کادر فنیت افتضاح بود.گیتی افتضاح بود افتضاح.

حسنی دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

بدنبال صحبت های آقای لک که گفته بالای ۱۰ فیلم بازی تاسیسات رو دیده .من ممنون میشم یک یا دو فیلم کامل رو به ما هم نشون بده . کی و کجا فیلمبرداری شده ما که تا حالا ندیدیم .