کد خبر : 90684
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اسفند 1395 - 22:41
-

درگیری شمسایی با یک تماشاگر و خروج نظری با اسکورت!

درگیری شمسایی با یک تماشاگر و خروج نظری با اسکورت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳-۲ از سد تاسیسات دریایی تهران گذشت. این بازی که در حضور ۴ هزار تماشاگر اصفهانی در سالن پیروزی برگزار شد در پایان به درگیری و جنجال کشیده شد. بعد از به صدا درآمدن سوت بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳-۲ از سد تاسیسات دریایی تهران گذشت. این بازی که در حضور ۴ هزار تماشاگر اصفهانی در سالن پیروزی برگزار شد در پایان به درگیری و جنجال کشیده شد.

بعد از به صدا درآمدن سوت بازی بسیاری از هواداران وارد زمین شده و به دلیل اینکه مامور نیروی انتظامی به اندازه کافی در سالن حضور نداشت، بازیکنان و مربیان برای خروج از زمین با مشکل مواجه شدند.

همچنین وحید شمسایی هنگام رفتن به رختکن با یکی از تماشاگران منتسب به گیتی‌پسند درگیر شد. او معتقد بود این تماشاگر از ابتدای بازی تا انتها به او توهین کرده است.

محمد کشاورز کاپیتان گیتی‌پسند در نیمه اول به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و نتوانست به میدان برود.

اواسط نیمه دوم مصطفی نظری برای اعتراض به فحاشی تماشاگران به سمت جایگاه ویژه رفت و بازی برای دقایقی متوقف شد. به دنبال این اتاق تماشاگران شروع به سر دادن شعار علیه او شدند. سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز که برای جدا کردن آمده بود، با تاسیساتی‌ها درگیری لفظی پیدا کرد و معتقد بود مربیان این تیم نیز به تماشاگران فحاشی کرده‌اند.

تعدادی از هواداران سپاهانی در این بازی حاضر شده و از گیتی پسند حمایت کردند. البته آن ها در بعضی دقایق فراموش می کردند که در سالن فوتسال هستند و شعار فوتبالی سر می دادند.

هواداران پرشماری بعد از بازی مقابل درب خروجی ایستاده بودند و این، کار را برای تاسیساتی ها دشوار می کرد. مصطفی نظری که در این بازی با تماشاگران حسابی درگیری پیدا کرده بود، با اسکورت ماموران نیروی انتظامی از سالن خارج شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار گیتی دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۲۱

گیتی قهرمان میشه.
خدامیدونه که حقشه.
به کوریه چشم مافیا.
گیتی قهرمان میشه

ناشناس دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۸:۳۲

وقتی نظری میاد سمت تماشاگرا و فحش ناموس به همه ی اصفهانی ها میده چه انتظاری داره،وقتی آقای شمسایی بین دو نیمه با دست حرکات زشتی رو به تماشاگرا انجام میده انتظار بدرقه با گل داره؟!
اینارو هم بنویسید

اصفهانی دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۵۸

درگیری بخاطر بی تربیتی وحید شمسایی بود که فحاشی میکرد و باید ادب میشد که نشد!!

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

اهواز که آمدید(البته اگر جرات داشته باشید) ادب را نشانتان خواهیم داد

حامد دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

سلام من مشهدی هستم و طرفدار فرش ارا هستم اما متاسفم واس طرفداران اصفهانی دیروز ب شخصیت جهانی و شناخته شده و افتخار ایران توهین کردن وحید شمسایی افتخار فوتسال ایران هستش متاسفم برای ارازل و اوباش ک بیرون سالن منتظر خارج شدن تیم تاسیسات بودن

نام دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

اینا أرازل و اوباش نبودند کسایى بودن که اون شمسایى بى تربیت بهشون فحاشى کرده بود میخواستند جوابشو بدهند که دیگه از این ……. خورى ها نکنه!!

نام ... دوشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

اهواز میایم و ایشالا جشن قهرمانیو جلوتون میگیریم هیچ کاریم نمیتونید بکنید