کد خبر : 90730
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 10:04
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم:با شش بازیکن مقابل فرش‌آرا بازی کردیم/ برد گیتی‌پسند کام ما را تلخ کرد

اصغری مقدم:با شش بازیکن مقابل فرش‌آرا بازی کردیم/ برد گیتی‌پسند کام ما را تلخ کرد
سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: با توجه به مصدومیتی که علیرضا عسگری داشت با شش بازیکن مقابل فرش‌آرا بازی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم پس از برد ۳-۲ تیمش در دیدار با فرش‌آرای مشهداظهار داشت: همان‌طور که قبلاً هم گفتم تیمی که در اواخر فصل با کمبود بازیکن روبه‌رو شود مطمئناً یک جا کم می‌آورد. ما هفته گذشته با ۷ بازیکن مقابل گیتی پسند بازی کردیم و طبیعی بود که بازیکنانمان برای دیدار با فرش آرا خسته باشند.

سرمربی تیم فوتسال دبیری افزود: تیمی که مدعی قهرمانی است و برای رسیدن به مقام نخست مسابقات تلاش می‌کند حق اشتباه در یک بازی را ندارد. ما یک نیمه بد بازی کردیم ولی در این مورد به بازیکنانم حق می‌دهم چون در دیدار با فرش آرا، علیرضا عسگری را هم به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و با شش بازیکن بازی کردیم. با توجه به اینکه دو-صفر عقب افتادیم نتوانستیم از بازیکنان جوان هم استفاده کنیم.

وی در مورد نتیجه دیدار دبیری با فرش آرا نیز گفت: ما نیمه اول را بد شروع کردیم و دوگل دریافت کردیم اما در نیمه دوم هر چه در توان داشتیم به‌کار گرفتیم تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم. در هفته‌های پایانی فصل قرار داریم و باید نتیجه زحمات یک ساله را به بهترین نحو برداشت کنیم. ما زود به بازی برگشتیم و با همت بچه‌ها و حمایت هواداران توانستیم در روزی که دروازه‌بان حریف هم خوب بود بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

اصغری مقدم در رابطه با نتیجه دیدار گیتی پسند و تأسیسات دریایی نیز تصریح کرد: همیشه نیم نگاهی به نتایج حریفان داریم اما ترجیح می‌دهیم برای جلوگیری از ورود استرس به تیم، زیاد در مورد نتایج حریفان تمرکز نکنیم. امروز برد شیرینی کسب کردیم اما باخبری که از اصفهان رسید کاممان کمی تلخ شد. با این‌ حال از تأسیسات دریایی و وحید شمسایی تشکر می‌کنم که جوانمردانه بازی کردند. ما تلاشمان را در دو هفته آتی نیز انجام می‌دهیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.