کد خبر : 90766
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 12:01
-

تغییر زمان دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه

تغییر زمان دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۶-۹۵ به میزبانی تیم یاسین پیشرو قم در روز جمعه ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۱۸ برگزار می شود. پیش از این قرار بود تا این دیدار از ساعت ۱۶

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار دو تیم یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه در هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۶-۹۵ به میزبانی تیم یاسین پیشرو قم در روز جمعه ۱۳ اسفند ماه از ساعت ۱۸ برگزار می شود.
پیش از این قرار بود تا این دیدار از ساعت ۱۶ برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

دل سوز فوتسال پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

سلام امید وارم آبروی تیم قم را حیدریان واون بچه سو سول که مدیر عامل تیم هست نبره اگر هم می بازیم آبرومندانه ببازیم بچه سوسول تیم قم رو ول کن همه بچه های قم رو پراکنده کردید ما تماشاگران قم اگر هم روز جمعه بیائیم ورزشگاه حیدریان بخاطر بچه قمی هایی که تو تیم ساوه بازی می کنن میائیم درتیم قم بازیکن مطرح قمی بازی نمی کنه که بخواهیم تشویق کنیم پس بازیکنان قمی تیم شهرداری ساوه را مورد تشویق قرار میدیم از جمله بازیکنانی که سالهای قبل هم در قم بازی می کردن آقایان وزیر زاده ومسلم اولاد قباد وسعید تقی زاده محمد کوهستانی محسن شنوفی مهدی حسن زاده حمید رشیدی وهمچنین کادر قمی ها که در این تیم هستند مورد تشویق ما تماشاگران قرار می گیرند. به امید روزی که دوباره بچه های قم دور هم جمع شوند وسالن حیدریان مملو از جمعیت گردد .