کد خبر : 90732
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 10:06
-

مرتضایی:مستحق باخت نبودیم/ امیدوارم مصلحت‌اندیشی‌ها کمتر شود

مرتضایی:مستحق باخت نبودیم/ امیدوارم مصلحت‌اندیشی‌ها کمتر شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پس از شکست ۳-۲ تیمش مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: بازی با دبیری از دقیقه اول تا ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم برای تیم میزبان پراسترس دنبال شد. استرس تیم دبیری در این دیدار باعث شد ما دو گل به این تیم بزنیم اما در دقایق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مجید مرتضایی پس از شکست ۳-۲ تیمش مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز اظهار داشت: بازی با دبیری از دقیقه اول تا ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم برای تیم میزبان پراسترس دنبال شد. استرس تیم دبیری در این دیدار باعث شد ما دو گل به این تیم بزنیم اما در دقایق پایانی دیدار دبیری که دید چیزی برای از دست دادن ندارد فشار بیشتری روی دروازه ما وارد کرد.

سرمربی تیم فرش آرا افزود: بازیکنان ما هم تلاش زیادی کردند تا فشار تیم دبیری را دفع کنند اما فکر می‌کنم از ابتدای لیگ تاکنون، تیم ما چنین فشاری تحمل نکرده بود. با وجود اینکه ما تعویض‌های متعددی داشتیم و سعی کردیم انرژی بازیکنان را تقسیم کنیم، دبیری در ۱۰ دقیقه پایانی توانست دو بار دروازه ما را باز کند. البته ما هم در ضد حملات موقعیت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. ما در این دیدار مستحق باخت نبودیم و حداقل باید با تساوی تبریز را ترک می‌کردیم. با این‌ حال این برد را به مجموعه دبیری تبریک می‌گویم.

مرتضایی با اشاره به عملکرد مثبت بازیکنان دبیری تصریح کرد: بازیکنان دبیری با تلاشی که داشتند توانستند روزنه‌های نفوذ را ببندند که این مسئله فشار بیشتری به تیم ما تحمیل کرد. ما روی پرس سنگین تیم دبیری بازی را واگذار کردیم. در ۱۵ ثانیه پایانی نیز درخشش دروازه‌بان تیم حریف مانع از به ثمر رسیدن گل سوم ما شد اما قاطعانه به شما می‌گویم که حداقل نتیجه این دیدار تساوی بود.

وی در مورد انتشار اخباری مبنی بر عدم حضور فرش آرا در تبریز هم گفت: ما تابع تصمیم مدیریت باشگاه هستیم. در دیدار گذشته حق مسلم ما نادیده گرفته شد و این مسئله در تاریخ ثبت خواهد شد که در دیدار فرش آرا و مس سونگون این تیم فرش آرا بود که با نتیجه دو-یک برنده شد. شاید این اتفاق باعث شود که مجموعه فرش آرا از فوتسال کناره‌گیری کند. در آن صحنه همه اعتقاد داشتند که حق با فرش آرا است اما جرات بیان این مسئله را نداشتند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا کیفیت لیگ برتر فوتسال ایران را خوب ارزیابی کرده و افزود: فکر می‌کنم لیگ برتر ایران یکی از بهترین و پویاترین لیگ‌های جهان است. نباید به برخی مسائل که در حین برگزاری مسابقات پیش می‌آید توجه کرد. به نظر من لیگ‌های اسپانیا، روسیه، ایران و برزیل چهار لیگ معتبر و خوب جهان هستند. کسب مقام سوم جهان توسط تیم ملی فوتسال ایران دسترنج باشگاه‌هاست که در کنار درایت کادر فنی تیم ملی به‌دست آمده است.

مرتضایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم مصلحت‌اندیشی‌ها که گاهی اوقات قانون را هم زیر سؤال می‌برد کمتر شود. با ایجاد قاطعیت در تصمیمات، تیم‌های قانون مداری مثل فرش آرا سود خواهند برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.