کد خبر : 90874
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - 11:33
دسته‌بندی نشده
-

ابهام در برگزاری مسابقات گرندپریکس فوتسال/مذاکره برای بازی با برزیل

ابهام در برگزاری مسابقات گرندپریکس فوتسال/مذاکره برای بازی با برزیل
با تصمیم مسئولان ستاد برگزاری مسابقات جایزه بزرگ فوتسال برزیل، به احتمال زیاد این تورنمنت بین المللی امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تورنمنت جایزه بزرگ فوتسال برزیل (گرندپریکس) هر ساله به میزبانی کشور برزیل و با دعوت کشورهای مختلف برگزار می شود و تیم ملی ایران هم همواره یکی از پایه های ثابت این رقابتها بوده است.ایران سال گذشته موفق شد در این مسابقات تا دیدار نهایی هم پیش برود و در مسابقه فینال مغلوب برزیل شود تا شاگردان محمد ناظم الشریعه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنند.با این حال برگزاری این بازی ها امسال در ابهام قرار دارد و به احتمال فراوان روال سالهای قبل قطع شود.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: مسئولان ستاد برگزاری مسابقات گرندپریکس به بنده اطلاع دادند که به احتمال زیاد، امسال این رقابتها را برگزار نکنند.

وی درباره اینکه علت این تصمیم چیست؟ گفت: هنوز چیزی اعلام نکرده اند و به صورت کلی از احتمال عدم برگزاری این مسابقات گفته اند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در خصوص اینکه با این حساب تیم ملی فوتسال یک برنامه آماده سازی خوب را از دست خواهد داد، تصریح کرد: البته مذاکراتی با مسئولان برزیلی داشتیم و قرار شد در همان زمان مسابقات گرندپری، در دو بازی تدارکاتی با برزیل بازی کنیم. همچنین مقرر شده تا اوایل سال ۲۰۱۸ برزیلی ها به ایران بیایند و با هم بازی داشته باشیم.

ترابیان تاکید کرد: قول و قرارهای ما به صورت کلی است و هنوز چیزی روی کاغذ نیامده. به هر حال اگر گرندپری برگزار نشود، سفرمان به برزیل را برای بازی با تیم ملی این کشور خواهیم داشت.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.