کد خبر : 90872
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 - 11:29
-

احمدی:خوشحالم که روند شکست‌ناپذیری‌مان را حفظ کردیم/ به قهرمانی امیدواریم

احمدی:خوشحالم که روند شکست‌ناپذیری‌مان را حفظ کردیم/ به قهرمانی امیدواریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیم فرش‌آرا سختی خودش را داشت و از سوی دیگر روند بازی این تیم علی‌الخصوص در نیمه دوم دفاعی بود. وی ادامه داد: در نیمه اول دیدار با فرش‌آرا ما چندان عملکرد قابل قبولی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی در خصوص پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد اظهار داشت: بازی کردن مقابل تیم فرش‌آرا سختی خودش را داشت و از سوی دیگر روند بازی این تیم علی‌الخصوص در نیمه دوم دفاعی بود.
وی ادامه داد: در نیمه اول دیدار با فرش‌آرا ما چندان عملکرد قابل قبولی نداشتیم اما با صحبت‌هایی که کادرفنی در بین دو نیمه انجام داد تمام توانمان را در نیمه دوم به کار بستیم و سعی کردیم که با چنگ و دندان از رکورد خود و شکست ناپذیری در تبریز، دفاع کنیم.
بازیکن ملی‌پوش تیم دبیری تبریز افزود: البته خیلی دوست داشتیم که با تفاضل گل بهتر دیدار با فرش‌آرا را به اتمام می‌رساندیم اما به هرحال روند به‌طوری رقم خورد که فقط به کسب ۳ امتیاز این دیدار فکر کردیم.
احمدی در رابطه با قهرمانی لیگ برتر در فاصله ۲ هفته مانده به اتمام لیگ خاطرنشان کرد: از سویی تیم گیتی‌پسند توانست تأسیسات را در خانه خود شکست دهد و کماکان ۴ امتیاز اختلاف بین دبیری و گیتی‌پسند باقی ماند.
وی در پایان گفت: به هرحال ما تمام تلاش‌مان را در ۲ بازی باقی مانده انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم که فقط به کسب ۶ امتیاز در ۲ دیدار بسنده کنیم، به قهرمانی در لیگ برتر هم امیدوار هستیم و تمام تلاش‌مان را برای کسب این عنوان انجام می‌دهیم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.