کد خبر : 90986
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 11:40
-

شمسایی: سال ۹۵ روی بدش را به ما نشان داد/ نبودن تاسیسات به فوتسال ضربه می زند

شمسایی: سال ۹۵ روی بدش را به ما نشان داد/ نبودن تاسیسات به فوتسال ضربه می زند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: لیگ از لحاظ کسب مقام برای ما تمام شده است و این دو هفته باقی مانده را هم بازی می کنیم تا خدشه ای به لیگ وارد نشود و تا آخرین لحظه تلاشمان را خواهیم کرد.سال ۹۵ روی بد فوتبال را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: لیگ از لحاظ کسب مقام برای ما تمام شده است و این دو هفته باقی مانده را هم بازی می کنیم تا خدشه ای به لیگ وارد نشود و تا آخرین لحظه تلاشمان را خواهیم کرد.سال ۹۵ روی بد فوتبال را به ما نشان داد و متاسفانه آن طور که باب طبع ما بود شرایط رقم نخورد ولی انگیزه من برای آینده بیشتر شده.

وی در ادامه افزود: بازی این هفته را نیستم و قرار است برای بازی ستارگان دنیا به بیروت بروم ولی بازی آخر کنار تیم خواهم بود و امیدوارم بازیکنانم بدون هیچ مصدومیتی لیگ را به پایان برسانند.

شمسایی در خصوص ماندن تیم تاسیسات در لیگ عنوان کرد: تاسیسات دریایی تیم بسیار بزرگی است و نبودن این تیم قطعا به فوتسال ضربه می زند مثل نبودن ایران خودرو ٬ استقلال و پرسپولیس و اگر ۳ تیم در فوتسال ایران با برنامه بودند حتما یکی از آنها تیم تاسیسات دریایی است و ماندگاری این تیم در فوتسال قطعا خوب خواهد بود.

کاپیتان سابق تیم ملی در خصوص تیم ملی هم اظهارداشت: ماهیت اصلی تیم ملی فوتسال ما در جام جهانی مشخص شد٬ سومی جهان با افتخار و اگر این راه را ادامه ندهیم قطعا در آینده به مشکل خواهیم خورد ولی الان ما سوم دنیا هستیم و خبرهای خوشی هم از فوتسال کشور می شنویم مثل بازیهای دوستانه و آوردن مربی بدنساز خوب برزیلی به نام الینی که فکر می کنم این نشانگر این است که با برنامه جلو میرویم و امیدوارم نتیجه این برنامه برنامه ریزی ٬ موفقیت تیم ملی باشد چون اگر بخواهیم لاک پشت وار گام برداریم بقیه تیم ها مثل یوزپلنگ گام بر می دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما باید از گذشته درس بگیریم ٬ چهار تیم اول جام جهانی دوره قبل این دوره حذف شدند و چهار تیمی که امسال اول تا چهارم شدند تیم هایی بودند که دوره قبل نتیجه خوبی کسب نکرده بودند که قطعا این تیم ها برای آینده کارشان سخت تر خواهد بود پس باید سخت تر کار کنند.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۵۲

نه دادا به فوتسال ضربه نمیزند به تو و باند اطرافت ضربه وارد میشد که پول بیت المال رو دارید نابود میکنید دیگه تاریخ مصرفت تموم شده شمسایی!!

نام پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

داداش چی میگی اگه تاریخ مصرفش تموم شده بود الان عینه جوونای ٢٠ ساله استارت نمیزد همه جای دنیا اسطوره هاشونو میذارن رو سرشون ولی یکی مثل شما به اقای شمسایی که این همه گل ملیو افتخار کسب کرده برای ایران حتی برای أصفهان توهین میکنه