کد خبر : 90990
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 11:44
-

علاسوند: امسال نمره قابل قبولی گرفتیم/ بازی با گیتی پسند می‌تواند یکی از بازی های بزرگ لیگ باشد

علاسوند: امسال نمره قابل قبولی گرفتیم/ بازی با گیتی پسند می‌تواند یکی از بازی های بزرگ لیگ باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند در مورد شرایط حفاری اهواز از ابتدای فصل اظهار داشت: ما در ابتدای فصل در باشگاه تغییر و تحولاتی داشتیم و از همان اول فصل هم هدفمان این بود که فقط در بالای جدول باشیم که خدا را شکر در حال حاضر به این هدف رسیدیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیانوش علاسوند در مورد شرایط حفاری اهواز از ابتدای فصل اظهار داشت: ما در ابتدای فصل در باشگاه تغییر و تحولاتی داشتیم و از همان اول فصل هم هدفمان این بود که فقط در بالای جدول باشیم که خدا را شکر در حال حاضر به این هدف رسیدیم و یکی از مدعیان قهرمانی هستیم و در کل، تیم ما نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است.

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ عنوان کرد: از دیدگاه خودم فکر می‌کنم نمره قابل‌قبولی گرفتیم ولی در کل یکسری کمی و کاستی وجود دارد که باید سال به سال به جهت حرفه‌ای و بهتر شدن سطح بازیها، به عنوان تیمی ملی‌ای که سوم جهان شده تلاش بیشتری شود.

علاسوند در ارتباط با اینکه آیا باشگاه بازیکنان مورد نیازش را جذب کرد یا خیر گفت: ما نسبت به بودجه‌ای که داریم نمی‌توانیم مثل تیم‌های بالای جدول بازیکن جذب کرده و تحول آنچنانی در تیم خود ایجاد کنیم؛ با توجه به اینکه باشگاه حفاری یکی از خوش‌حساب‌ترین و از معدود باشگاه‌های کشور است که پول بازیکنان را کامل پرداخت کرده و ما همیشه با توجه به بوده باشگاه، بازیکن موردنظرمان را جذب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی با تیم گیتی‌پسند را چطور می بیند گفت: تیم گیتی‌پسند با توجه به نتایجی که به دست آورده تیم بسیار خوب و بابرنامه‌ای است و با بازیکنان بزرگی که دارد نشان داده تیم بزرگی است. تیم ما هم سعی می‌کند مثل بازی‌های قبلی خود عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و همیشه سعی کردیم در مقابل تیم‌های بزرگ، بازی‌های بزرگی را به نمایش بگذاریم.بازی حفاری با گیتی‌پسند می‌تواند یکی از بازیهای بزرگ لیگ باشد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در اصفهان یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

علاسوند در پایان گفت: نگاه‌ ما بازی به بازی است که نهایت امتیازها را بگیریم و امتیازی از دست ندهیم. تمام تلاشمان این است که در این دو بازی آخر هم نتایج خوبی بگیریم و سال ۹۵ را با برد به اتمام برسانیم.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

این بازی باید حد اقل سالن پر از پلیس باشه وگرنه کشته میده این بازی.

نام ... چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

هیچ مربی درلیگ برتر به صداقت شما نیست والبته سیاست واینکه کارتون درسته و موفق باشید

نام..... پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

این پیغام به بچه های گیتی هستش کمترین کاری که با شما انجام میدیم اینه که طوری بزنیمتون که بازی اخرو استراحت کنید منزل کنار خانواده

نام..... پنجشنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

طوری بچه های گیتی باید کتک بخورن که دیگه برا خوزستانی جماعت زبون درازی نکنن البته به بازی اخر هم چند تاشون نمیرسه چون تو بیمارستان بستری میشن

نام ... جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

با این کامت ها شخصیت خود را نشان دادید برید یک مقدار اصول و کرامت انسانی را آموزش ببینید شما را چه به ورزش و روحیه جوانمردی.