کد خبر : 91113
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 23:53
-

اعتراض تماشاگران قمی به بلیط فروشی بازی ای که برگزار نشد/ خائن کیست؟!

اعتراض تماشاگران قمی به بلیط فروشی بازی ای که برگزار نشد/ خائن کیست؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور امروز برگزار شد و طبق برنامه یاسین پیشرو میزبان تیم شهرداری ساوه بود اما در نهایت قمی ها به میدان نیامدند تا ۳ امتیاز به سادگی نصیب ساوه ای ها شود. حواشی: مانند دیدار های گذشته بلیط فروشی در ورزشگاه انجام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور امروز برگزار شد و طبق برنامه یاسین پیشرو میزبان تیم شهرداری ساوه بود اما در نهایت قمی ها به میدان نیامدند تا ۳ امتیاز به سادگی نصیب ساوه ای ها شود.

حواشی:

مانند دیدار های گذشته بلیط فروشی در ورزشگاه انجام شد و برخلاف بازی های گذشته بیش از هزار تماشاگر در سالن حضور داشت!

تیم شهرداری طبق برنامه وارد سالن شد و مشغول گرم کردن بود و تماشاگران هم در انتظار بازی جذاب میان دو تیم بودند اما شلوغی غیر معمول کنار رختکن یاسین پیشرو حاکی از حواشی زیاد این دیدار بود.

ساعت ۱۸ گذشت و رحمانی اجازه ورود بازیکنان را به بازی نداد تا نتیجه این دیدار با رای کمیته انضباطی مشخص شود.

حیدریان پس از ورود به رختکن و با خبر شدن از این تصمیم سریعا ورزشگاه را ترک کرد.

اما گویا انصاری فرد مدیر فنی یاسین از این تصمیم مطلع نبود و تا ساعت ۱۸:۱۵ منتظر شروع بازی ماند.

رحمانی چک هایی به بازیکنانی که اعتصاب نکرده بودند، تحویل داد.

رحمتی از نزدیکان مدیرعامل یاسین پیشرو بارها با ناصر شریفی، سعید قاسمی و بهرامی رئیس هیت فوتبال به جدل لفظی و درگیری پرداخت و دقایقی بعد ضربه ای به صورت برزگر بازیکن یاسین زد که دخالت ماموران مانع از ضرب و شتم طرفین شد.

قاسمی کاپیتان یاسین با درخواست هواداران، محسن حسن زاده مربی قمی شهرداری ساوه را نزد هواداران برد، و این مربی مورد استقبال همشهری های خود قرار گرفت.

کاپیتان قمی ها بعد از جر و بحث با رحمتی به افشاگری علیه مسئولان یاسین پیشرو با صدای بلند نزد هواداران پرداخت که تشویق تماشاگران را در پی داشت. قاسمی به هواداران تیم گفت: رحمانی او را خائن خطاب کرده اما از دیشب بارها تماس گرفته و خواسته تا مقابل شهرداری ساوه به میدان برود.(فیلم این صحنه را در کانال پایگاه خبری ببینید)

هواداران در اعتراض به بلیط فروشی انجام شده و پس نگرفتن بلیط ها توسط عوامل بلیط فروشی، اقدام به شکستن شیشه ها و تجهیزات ورزشگاه کردند.

آن ها معتقد بودند باشگاه یاسین پیشرو در حق هوادارانش خیانت کرده است. هوادارن با شعار مدیر بی لیاقت نسبت به فاجعه های مدیریتی چند وقت اخیر یاسین اعتراض کردند.

بهرامی رئیس هیات فوتبال قراردادی را در دست داشت و ادعا می کرد علی رحمانی گفته اول امضا کنید بعد ما در تهران مفاد قرارداد را مشخص می کنیم!

بهرامی در انتها مصاحبه با صدا و سیمای قم گفت: یک بچه صلاحیت تیم داری را ندارد و احتمالا با پس گرفتن واگذاری تیم در هفته آخر، هیات فوتبال استان تیم را به اصفهان اعزام می کند.

عکاس: فرشاد عرب- امیرحسین صالحی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۲۳

تمام شهرها بلیط فروشی بازی …….
امتیاز مو فت پرید

حسن شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۳

اقای بذهکار دیدی مردم قم شمارو خوب شناختن و با انگ زدن به بچه های با غیرت قم نمی تونی مردم فریب بدی دوست عزیز شما لیاقت مدیریت تیم با ریشه قم نداری اینو بفهم …
ی صحبتی هم با بازیکنای که تا دیروز سکو نشین بودن دارم امیدوارم برا سال بعد تیمی پیدا بشه که بتونید بازی کنید چون فکر نمی کنم دیگه توی فوتسال قم جای داشته باشید برید به سلامت بای بای

محمود شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۴۹

مردم این وسط چه گناهی دارن

Ali شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۱۰

همشهریان قمی تقصیر خود ماست که به اینجا کشیده کار تیم چون هر بار شخصی خواسته این مشکلات را درست کنه سریع سر هم بندی شده رفته الان هم میگم هفته ی دیگه هم با گیتی پسند داریم ونگرانم که با وعده پاداش از طرف تیمهای دیگر دوباره این مشکلات فراموش بشه وبرگردیم سره نقطه اول.اگه میخایم این تیم دوباره جون بگیره باید از ریشه خراب بشه تا دوباره بسازیم

محمد جواد شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

رحمانی گوش کن. تیم قم یه کوچولو از این مسخره بازی یای شما یاسین پیشرویی ها صدمه ببینه تیکه بزرگه شرکت یاسین پیشرو گوش جناب عالی یه … حواست باشه