کد خبر : 91032
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 13:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افضل: ۴ تیم شانس قهرمانی داریم/ ما برای جام می‌جنگیم/ اگر مسابقات لیگ دوباره دورهمی باشد، فصل بعد هم به مشکل می‌خوریم بسته هستند
-

افضل: ۴ تیم شانس قهرمانی داریم/ ما برای جام می‌جنگیم/ اگر مسابقات لیگ دوباره دورهمی باشد، فصل بعد هم به مشکل می‌خوریم

افضل: ۴ تیم شانس قهرمانی داریم/ ما برای جام می‌جنگیم/ اگر مسابقات لیگ دوباره دورهمی باشد، فصل بعد هم به مشکل می‌خوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در آستانه مسابقه حساس تیم مس‌سونگون مقابل تیم شهروند ساری اظهار داشت: ما ۲ بازی داریم که یکی همین جمعه با شهروند ساری است که این تیم بسیار خوب و با بازیکنانی که اضافه کرده‌اند امسال در لیگ تاکنون نتایج خوبی گرفته‌اند. امیدوارم بتوانیم در مقابل این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل در آستانه مسابقه حساس تیم مس‌سونگون مقابل تیم شهروند ساری اظهار داشت: ما ۲ بازی داریم که یکی همین جمعه با شهروند ساری است که این تیم بسیار خوب و با بازیکنانی که اضافه کرده‌اند امسال در لیگ تاکنون نتایج خوبی گرفته‌اند. امیدوارم بتوانیم در مقابل این تیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. ما همچنان برای قهرمانی امیدواریم چون هنوز هیچ چیز در لیگ تمام نشده مخصوصا در فوتبال و فوتسال که اصلا نمی‌شود پیش‌بینی کرد و در نتیجه هر ۴ تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند و ما هم سعی می‌کنیم که بازی خوبی به نمایش بگذاریم و همچنان برای قهرمانی بجنگیم.

وی در پاسخ به این سوال که اوایل فصل به دلیل مشکلات مالی و کمبود امکانات، باشگاه را ترک کردید و مجدداً برگشتید، اکنون تمایلی به ادامه همکاری برای سال آینده دارید یا خیر، گفت: ما یک سری مشکلات در اوایل فصل داشتیم که با آمدن هیأت مدیره جدید این مشکلات حل شد و هیأت مدیره و مدیرعامل با قدرت از این تیم حمایت کردند که خوشختانه حاصل این حمایت همین نتایج به دست آمده در لیگ است و ما امیدوار به آینده هستیم که بتوانیم به آن هدف که قهرمانی است، برسیم.

افضل ادامه داد: قرارداد من با این تیم یک ساله است که قرار است در آینده جلسه‌ای با هیأت مدیره برگزار کنیم تا در صورت قبول شرایط طرفین، برای ادامه همکاری به توافق برسیم.

سرمربی مس سونگون درباره عملکرد فدراسیون فوتبال به خصوص کمیته فوتسال در رابطه با برگزاری لیگ ۹۵، عنوان کرد: به اندازه‌ای که ما توقع داریم، کمیته فوتسال آن‌چنان حمایتی از لیگ ما ندراد و یک سری مشکلات در برگزاری مسابقات داریم. بازی ها باید در سالن‌هایی برگزار شود که شرایط و استانداردهای لازم را داشته باشد که حاشیه امنیت خوبی هم برای بازیکنان، تماشاگران و داوران داشته باشد ولی اگر این کمیته بخواهد این مسابقات را دورهمی انجام نماید، قطعا سال آینده باز به مشکل می‌خوریم.

افضل همچنین در رابطه با تیم‌ملی فوتسال اظهار داشت: امسال از زمانی که ناظم‌الشریعه سرمربی تیم فوتسال شده، ما نتایج خوبی گرفتیم؛ مثل قهرمانی در آسیا و سومی جهان. امیدوارم کمیته فوتسال یک برنامه‌ریزی خوب برای لیگ برتر فوتسال داشته باشد چون برگزاری منظم لیگ برتر فوتسال ما می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم‌ملی باشد چون بازیکنان خوب در همین لیگ پرورش یافته و به تیم‌ملی فوتسال راه پیدا می‌کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.