کد خبر : 91059
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 17:47
-

با پیروزی حفاری،دبیری و مس و شکست گیتی پسند،جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید/عقده گشایی تاسیسات با ۵ گل/ دانشگاه آزاد دومین سفر کرده به لیگ دسته اول

با پیروزی حفاری،دبیری و مس و شکست گیتی پسند،جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید/عقده گشایی تاسیسات با ۵ گل/ دانشگاه آزاد دومین سفر کرده به لیگ دسته اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد که طی آن و با نتایج رقم خورده جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید. در مهمترین بازی هفته در اهواز تیم های حفاری خوزستان و گیتی پسند با هم روبرو شدند که در این دیدار مهیج و نزدیک حفاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد که طی آن و با نتایج رقم خورده جنگ قهرمانی به هفته آخر کشید.

در مهمترین بازی هفته در اهواز تیم های حفاری خوزستان و گیتی پسند با هم روبرو شدند که در این دیدار مهیج و نزدیک حفاری با گلهایی که در نیمه دوم به ثمر رساند موفق به شکست گیتی پسند شد تا ضمن حفظ شانس خود برای قهرمانی،کار گیتی پسند را هم برای بالای سر بردن جام به هفته آخر بکشاند.این بازی جنجالی به دلیل پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران اهوازی برای دقایقی متوقف شده بود.

در تهران دانشگاه آزاد که اندک شانسی برای بقا داشت به مصاف دبیری تبریز رفت و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از این تیم پیش بود در نهایت شکست خورد تا به لیگ دسته اول سقوط کرده و شانس دبیری برای قهرمانی را هم باقی نگه دارد.

در تبریز مس سونگون پذیرای شهروند بود که هر چند در ابتدا دروازه اش باز شد اما نیمه اول را با تساوی یک بر یک به رختکن رفت.شاگردان افضل در نیمه دوم با حوصله به گل برتری رسیده و در نهایت سه بر یک برنده شدند تا شانس خود برای قهرمانی را حفظ کنند.

تیم های آذرخش بندرعباس و ارژن شیراز هم در بندرعباس با هم روبرو شدند.آذرخش که برای بقا می جنگید ابتدا عقب افتاد اما دقایقی بعد به گل مساوی رسید و نیمه اول را با این نتیجه به پایان رساند.در نیمه دوم ارژنی ها بهتر کار کرده و در نهایت بازی را به سود خود خاتمه دادند با این حال به دلیل شکست خانگی دانشگاه آزاد،بقای آذرخش در لیگ برتر قطعی شد.

تاسیسات دریایی هم پس از هفته ها ناکامی در مصاف با مقاومت البرز به یک پیروزی پرگل رسید و حریف خود را با ۵ گل در هم کوبید.

در مشهد فرش آرا در آخرین بازی خانگی اش میزبان تیم سقوط کرده طرح و توسعه الوند قزوین بود.هر چند تیم قزوینی در این بازی از میزبان خود پیش افتاد اما فرش آرا در نهایت با نتیجه ۳بر ۲ برنده این بازی شد.

در آخرین بازی این هفته هم تیم های یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه از ساعت ۱۸با هم روبرو می شوند.

 

هفته بیست و پنجم لیگ برتر – جمعه ۱۳ اسفند
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۶ تاسیسات دریایی ۵– مقاومت البرزصفر نهایی تاسیسات:عباسی(۳)-شجری-ککو
۱۶ حفاری اهواز ۳–گیتی پسند۱ نهایی حفاری:نمازی،فهیمی،رفیعی-گیتی پسند:حسن زاده
۱۶ دانشگاه آزاد ۱– دبیری تبریز ۲ نهایی دانشگاه:فرهمند-دبیری:اصغری مقدم،احمدی
۱۶ مس سونگون ۳– شهروند ۱ نهایی مس:نصیری،عزتی،تاینان- شهروند:مرتضوی
۱۶ آذرخش ۲– ارژن فارس ۳ نهایی آذرخش:نصرالله زاده،طیبی-ارژن:برمشوری،بیضایی،سهرابی
۱۶:۲۰ فرش آرا مشهد۳–طرح و توسعه ۲ نهایی فرش آرا:سارانی،بهادری،شریف زاده-الوند:کریمی-عبداللهی
۱۸ یاسین قم صفر– شهرداری ساوه صفر شروع نشده

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هلی جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵

در واقع می شه گفت دبیری بیشترین شانس قهرمانی داره چون بازی آخرشون که به احتمال زیاد می بره و بازی دیگشون هم به احتمال زیاد ۳ صفر به نفع اونا رای داده می شه و در نتیجه قهرمانی یه جورایی دست دبیری تا گیتی پسند

علی جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

باز هم یه ناکامی دیگه برای گیتی پسند با این همه ستاره سال قبل می گفتن داوری و فلان بهونه می اوردن حالا چی می خوان بگن

اهوازی جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

گیتی رفت و برگشت

اشوآذرخش جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

امروز انگاشتیم حریف توبندرعباس دعوا داشت۱اعتراض بی خود به داور ملی کشور
زیاد دنبال حاشیه بودن….حرکات عجیب غریب بازیکن ارژن دم دقیقه سرعت بازی رو کاهش می دادن…..
هی رواعصاب هوداران بندری بودن همش اعتراض اعتراض…..
اونم جلوی ۷هزارهودار که اومدن فوتسال ببینن نه ضدفوتسال””””””آق اما باختیم جنبه باخت رو داریم صدسال دیگه هم دست به کارهای حاشیه ایی نمی زنیم ….درصورتیکه حساس ترین بازی برا ما بود برا حریف اصلا این بازی مهم نبود……

نوش جونمون باشه این پیروزی ولی بردن ارزش و نداره ……
که بخوای یا داور تماشاچی کل کل کنی……
مابه خودمون باختیم حدقل ۱۰تاموقعیت صددرصد گل روزدیم تاباختیم …..
نزنی میبازی ……
(بقاآذرخش روتبرئه میگم)
خسته نباشی آقای داور
داوران قشر زحمت کشی هستن حقشون این نیست

علیرضا جعفری جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

نبود جاوید خیلی به ضرر گیتی پسند شده. در واقع خود زنی کردند. من فقط امیدوادم تیمی قهرمان بشه که بتونه تو اسیا هم خوب بدرخشه.

نام ... جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸

بازی رفت جاوید بود که؟
شماها حالا حالاها جا دارید
در حدی نیستید که بتونید حفاری رو ببرید

نام جمعه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶

واقعا حیف که تیم خوبی مثل دانشگاه ازاد که واقعا تاکتیکی و خوب بازی میکرد رفت لیگ ١ . ولی خدا نگذره از اونایی که نخواستن دانشگاه از لیگ ١ مستقیم بیاد به لیگ برتر صحبتم با سرمربی سال قبل شهرداری ساوه که به ناحقی تیمشو اورد به لیگ اگر تو اقای م.خ با یکی از بازیکنای دانشگاه به نام م.ح که جفتتون امسال تو نیم فصل به یه تیم دیگه رفتیم دس به یکی نمیکردین و جوانمردانه بازی میکردی تیم به اون دسته گلی دانشگاه ازاد میومد تو لیگ و یقه همه تیمارو میگرفت

بندری شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۱۶

من فکرشو نمی کردم دانشگاه آزاد سقوط کنه”””حیف شد سقوط کرد””””
انشالله دوباره برمی گرده لیگ برتر……
زنده باد آذرخش بندرعباس و تمام هوداران ش چه بندری چه شهرستانی چه کسانی که ازراه هایی دور نزدیک میان استادیوم تعدادی حتئ از شهرستان جاسک اومده بودن ۵۰۰کیلومتر فاصله داره تابندرعباس ازغربی ترین نقطعه هرمزگان شهرزیبای پارسیان ۴۰۰کیلومتری شهربندرعباس بازهم دم شما گرم تیمو تنهانگذاشتید کلا ازسرتاسرهرمزگان آذرخش هودارداره همتون گل هستی امروز سنگ تموم گذاشتید دمتون گرم….
درود برشما خدایش بی حاشیه ترین هوداران هوداران آذرخش هستن
پرهودارترین تیم ایرانه اما حاشیه ایی نداره
(باید برا فصل بعد باقدرت تیم داری کنن باهمین بازیکنان تمدید کنن چندبازیکن بومی دیگه رو هم جذب کنن اردویی آماده سازی رو زودتر برگزارکنن تاتیم آماده آماده راهی مسابقات کنیم “””فقط فقط برای قهرمانی سال بعد باید بجنگیم “””بندرعباس ثروت مند ترین شهر ایرانه حق ش بیشترازاین هاست حدقل تیم شهرش نباید مشکل مالی داشته باشه”””””
این تیم دیگه بازندگی مردم گره خورده
با پخش زنده شدن بازی ها خیلی خیلی تاثیرگذار بوده همین تیم تونسته۳بازیکن بده تیم ملی ……
تیمی که بدنسازی هم نداشته همون بقا هم خیلیه…..
(فصل بعد فقط فقط باید برا بالا بالاها بایدبجنگیم*(

طرفدار گیتی شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۵۶

واقعا اقای حسن زاده کمیته انضباطی کجاست الان.اف بر این ورزش کثیف.امروز اتفاقی نبود که در اهواز نیوفته یکی از یکی زشتر.نارنجک رو سر بازیکنا.بطری.فحاشی.کتک.!!!!!!!!
پس چرا الان رای نمیدید بعد بازی.خدا لعنت کنه عوامل این سفارشات را.خدا نابود کنه اون کسانی که بی عدالتی را به فوتسال کشوندند.الان گیتی بود دقیقا تا دوساعت بعد بازی رای میدادن سه هیچ حفاری.تف به این عدالت.لعنت.لعنت.

اهوازي شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۳:۰۱

وقتی تو اصفهان به بچه های خوزستان بی احترامی میکنید نتیجش میشه این .برید خدارو شکر کنید زنده موندین.بار اخرتون باشه ادا زرنگارو در بیارید .