کد خبر : 91034
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 13:39
-

ناصری: عضو هیئت رئیسه فوتسال نباید تیمداری کند/ فوتسال ما از نظر ساختار دهم دنیاست

ناصری: عضو هیئت رئیسه فوتسال نباید تیمداری کند/ فوتسال ما از نظر ساختار دهم دنیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: امسال لیگ بسیار خوب و پویایی داشتیم؛ تیم‌های دبیری٬ گیتی پسند٬ مس و تاسیسات مدعی بودند که این نشان می‌دهد که لیگ یک دست و پویایی داریم. وی ادامه داد: توقع من این بود که رسیدگی بیشتری به فوتسال شود، اما پخش مستقیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: امسال لیگ بسیار خوب و پویایی داشتیم؛ تیم‌های دبیری٬ گیتی پسند٬ مس و تاسیسات مدعی بودند که این نشان می‌دهد که لیگ یک دست و پویایی داریم.

وی ادامه داد: توقع من این بود که رسیدگی بیشتری به فوتسال شود، اما پخش مستقیم نداشتیم. وقتی بازی گیتی پسند مستقیم پخش شد واقعا همه لذت بردند و یک فوتسال ناب و زیبا را دیدند. چرا نباید بازی‌های بیشتری پخش زنده داشته باشد؟ البته این موضوع تقصیر فدراسیون است‌.

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: وقتی تیم ملی سوم دنیا می‌شود طبیعتا لیگ مان هم باید لیگ سوم دنیا باشد، اما متاسفانه حواشی در لیگ بسیار زیاد است. در بعضی از بازی‌ها خیلی بی پروا صحبت می‌شود و تماشاگران بی پروا به بازیکنان توهین می‌کنند‌.

ناصری عنوان کرد: هنوز پایه فوتسال ما ضعیف است و جوانان کمی رشد می‌کنند. ما هنوز در کشور ۱۰ دروازه‌بان توانا نداریم؛ هنوز ۱۰ رأس خوب نداریم که باید روی پایه بیشتر کار کنیم‌. کسی که عضو هیئت رئیسه فوتسال می‌شود نباید تیم‌داری کند وقتی اینها تیم‌داری می‌کنند مشکلات زیادی رخ می‌دهد و حرف و حدیث زیادی پیش می‌آید.

وی در خصوص قهرمان لیگ امسال افزود: به نظر من گیتی پسند قهرمان لیگ می‌شود، اما هم تیم دبیری لیاقت قهرمانی را داشت و هم تیم گیتی پسند شایسته قهرمانی بود چون تیم‌های پر مهره‌ای بودند.

ملی‌پوش سابق تیم ملی گفت: فوتسال ما در جام جهانی خیلی خوب بازی کرد و سوم دنیا شد، اما به نظر من فوتسال ما از نظر ساختار دهم دنیاست‌. وقتی می‌خواهند لیگ را زودتر تمام کنند بازی‌ها را در فاصله ۳ یا ۴ روز برگزار می‌کنند که این خوب نیست و کسی فکر نمی‌کند که اگر بازیکنی مصدوم شود چه باید بکند و فرصت استراحت ندارد. در فوتسال بازیکنان نزدیک به هم هستند و تنه به تنه و مصدومیت خیلی زیادی وجود دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.