کد خبر : 91120
تاریخ انتشار : جمعه 13 اسفند 1395 - 22:26
-

گرتو برای کمک به گایو، فردین شد!/ حضور پرتامل سنگ‌سفیدی در دیدار همزمان با تاسیسات/ پاداش خانوادگی در روز برد پرهیجان دبیری

گرتو برای کمک به گایو، فردین شد!/ حضور پرتامل سنگ‌سفیدی در دیدار همزمان با تاسیسات/ پاداش خانوادگی در روز برد پرهیجان دبیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های دبیری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در حالی در تهران برگزار می‌شد که دبیری چشم به لغزش گیتی‌پسند در اهواز دوخته بود و تنها سه امتیاز به کارش می‌آمد تا صاحب شانس قهرمانی برای روز آخر باشد و تیم دانشگاه میزبان هم منتظر شکست آذرخش در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار تیم‌های دبیری تبریز و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در حالی در تهران برگزار می‌شد که دبیری چشم به لغزش گیتی‌پسند در اهواز دوخته بود و تنها سه امتیاز به کارش می‌آمد تا صاحب شانس قهرمانی برای روز آخر باشد و تیم دانشگاه میزبان هم منتظر شکست آذرخش در بندرعباس بود و تنها این سه امتیاز به کارش می‌آمد تا در هفته آخر تکلیف بقاء در دست خودش باقی بماند.

این بازی در نیمه اول علیرغم موقعیت های کمابیش دو تیم و توپی که به تیرک دبیری برخورد کرد با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا نیمه مربیان با حملات دبیری و اولین گل بازی توسط محسن فرهمند از دانشگاه آزاد رقم بخورد. دبیری بلافاصله این گل را با گل پیاپی پاسخ داد که سوپر گل جواد اصغری‌مقدم ابتدا تیم را به بازی برگرداند و گل حمید احمدی دوباره طعم قهرمانی را زیر زبان دبیری آورد چراکه در همین لحظات بود که خبر دومین گل‌خورده گیتی‌پسند در اهواز در سالن دست به دست می‌شد.

دانشگاه آزاد در نهایت با وجود حملات پرتعداد و ۳توپی که پیاپی به تیرک دروازه دبیری زد، راهی برای بقا نیافت تا دبیری در روزی که همه چیز به دلخواهش می‌چرخید در روز سقوط میزبان و شکست گیتی‌پسند در اهواز، اندیشه جشن قهرمانی در تبریز را در سر بپروراند.

اما حواشی این بازی به شرح ذیل بود:

*محمدرضا سنگ‌سفیدی که به شکل عجیبی از تاسیسات‌دریایی تهران کنار گذاشته شده بود، در دیدار همزمان دبیری و دانشگاه آزاد کمی آن طرف تر از بازی تاسیسات و مقاومت البرز در سالن پیامبر اعظم حاضر شد و در بین دو نیمه این بازی نیز مورد استقبال افشین دبیری مالک باشگاه دبیری قرار گرفت.

*در صحنه‌ای از بازی گایو بازیکن برزیلی دانشگاه به شدت با یکی از بازیکنان دبیری برخورد کرد و نقش بر زمین شد که استمداد کمک برای او از جانب گرتو دروازه‌بان برزیلی دبیری که بشدت هیجانی شده بود جالب توجه بود. خصوصا که مشخص بود برای هموطن برزیلی‌اش اتفاق خاصی نیفتاده اما گرتو در نقش فردین ظاهر شده و با فریادهای بلند درخواست پزشک می‌کرد. از آنجا که تشخیص داور هم یک برخورد عادی بود، این بازیکن به بیرون از زمین هدایت شد و به گرتو نیز تذکری شدید داده شد.

*محمود نصیرلو داور اصلی این بازی با توجه به حساسیت این بازی یکی از قضاوت‌های بیادماندنی خود را به اجرا گذاشت تا دو تیم از عملکرد داوری با رضایت کامل زمین را ترک کنند حتی دانشگاه آزاد که رسما راهی لیگ دسته یک شد. نصیرلو که از داوران نام آشنا و محبوب فوتسال ایران محسوب می‌شود در این بازی علیرغم اینکه تمامی بازیکنان را به اسم کوچک صدا می‌زد، با هر گونه تنش در بازی برخورد کرده و با تیم داوری خود سربلند از زمین بیرون آمد.

*شادی پیروزی دبیری در روز شکست گیتی‌پسند که این تیم را به یک امتیازی نماینده اصفهان رساند باعث شد تا مسئولان دبیری این بار به صورت خانوادگی دست به جیب شوند و با مجموع پاداش‌های فرزین دبیری، دکتر رحیمی (داماد خانواده دبیری)، سهراب کلاشی (از اقوام دبیری) و … مجموعا یک و نیم میلیون پاداش این برد تعیین شود که با تشویق‌های شدید بازیکنان این تیم در رختکن همراه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.