کد خبر : 91148
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 10:09
-

افضل:یاسین پیشرو جلوی گیتی پسند حاضر نشود ما قهرمان می شویم/قهرمانی در لیگ برتر خارج از زمین بازی، زشت است

افضل:یاسین پیشرو جلوی گیتی پسند حاضر نشود ما قهرمان می شویم/قهرمانی در لیگ برتر خارج از زمین بازی، زشت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در خصوص وضعیت تیم فوتسال یاسین‌پشرو قم و احتمال مشخص شدن قهرمان خارج از زمین بازی، اظهار داشت: طبق آخرین قانون فوتسال ایران که بنده از این موضوع خبر دارم، اگر یاسین‌پیشرو مقابل تیم گیتی‌پسند حاضر نشود، این تیم باید از مسابقات حذف شود. وی ادامه داد: طبق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل در خصوص وضعیت تیم فوتسال یاسین‌پشرو قم و احتمال مشخص شدن قهرمان خارج از زمین بازی، اظهار داشت: طبق آخرین قانون فوتسال ایران که بنده از این موضوع خبر دارم، اگر یاسین‌پیشرو مقابل تیم گیتی‌پسند حاضر نشود، این تیم باید از مسابقات حذف شود.
وی ادامه داد: طبق آخرین قانون فوتسال ایران، تمامی امتیازات تیم یاسین پیشرو صفر خواهد شد، اگر چنین شود کاملا به نفع مس سونگون خواهد بود، چون ما در نیم فصل دوم در شهر تبریز نتیجه را به تیم قم واگذار کردیم و در صورت پیروزی در بازی آخر، قهرمان مس خواهد بود.
سرمربی تیم مس سونگون گفت: البته اگر قانون جدیدی در این خصوص وضع کرده باشند، بنده هیچ اطلاعی ندارم.
افضل تصریح کرد: به نظر من قهرمانی در لیگ برتر خارج از زمین بازی، زشت است، به هرحال تیم قم نباید لجبازی می‌کرد و بهتر بود در داخل زمین مقابل شهرداری ساوه حاضر می‌شد. وجود چنین اتفاقاتی باعث می‌شود تا فوتسال ایران زیر سوال برود.
وی افزود: اگر کمیته فوتسال در هفته بیست‌ودوم با تیم طرح و توسعه بدلیل عدم حضور مقابل تیم دبیری تبریز، با این تیم قزوینی برخورد جدی انجام می‌داد، شاید الان سایر تیم‌ها به خودشان اجازه عدم حضور در مسابقه را نمی‌دادند.
سرمربی تیم مس سونگون خاطر نشان کرد: الیگ امسال تا بدین لحظه خوب بوده است. بهتر است که هر تیمی که لیاقت قهرمانی دارد، این عنوان را کسب کند تا نماینده شایسته‌ای برای ایران در رقابت‌های آسیایی باشد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

عمو افصل . باخت به فرش آرا را که بیرون زمین رقم زدید اینقدر شعار نده . اگر کمی با اخلاق بودی و اطرافیان تو هم کمی با هوش بودند با سرمایه مس تو باید دو هفته پیش قهرمان میشودی

نام ... شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

بخدا حیف افضل که بالای سر تیم شهر خودش نیست

عشق.گیتی شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

خدا وکیلی اینقدر مارو نخندون دلمون درد گرفت

علی یکشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۴

ببین کی داره از قهرمانی داخل زمین حرف میزنه. تو که دیگه دستت برای همه رو شده آقای فضله. با این همه هزینه برای فوتسال تبریز چیکار کردی؟تو اگه مربی بودی تو شهرخودت میخواستنت نه اینکه سر نخواستنت دعوا باشه. لطفا از تبریز برو و دیگه هم برنگرد