کد خبر : 91138
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 9:54
-

دردسری که یاسین پیشرو برای لیگ برتر فوتسال درست کرد!

دردسری که یاسین پیشرو برای لیگ برتر فوتسال درست کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همه چیز از تصمیم عجیب علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم پیش از بازی این تیم با شهرداری ساوه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر شروع شد. در حالی که بازیکنان شهرداری برای آغاز بازی در زمین حضور داشتند اما رحمانی اجازه نداد تا بازیکنان یاسین وارد زمین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،همه چیز از تصمیم عجیب علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم پیش از بازی این تیم با شهرداری ساوه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر شروع شد. در حالی که بازیکنان شهرداری برای آغاز بازی در زمین حضور داشتند اما رحمانی اجازه نداد تا بازیکنان یاسین وارد زمین شوند تا دردسر جدیدی در هفته های پایانی لیگ فوتبال درست شود.مشکلات باشگاه یاسین پیشرو با هیات فوتبال استان قم ماه هاست که ادامه دارد و همین مسئله، منشا تصمیم مدیرعامل این باشگاه در حساسترین مقطع لیگ برتر بوده است.

رحمانی که در یکی دو سال گذشته پیگیر اصلی خرید امتیاز نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال بود، نتوانست به این خواسته خود برسد و حالا هیات فوتبال قم را مقصر اصلی تمام مشکلات می داند. وی روز گذشته اعلام کرد: «هیئت فوتبال استان قم که مسئولیت واگذاری امتیاز نماینده فوتسال قم به باشگاه یاسین پیشرو را به عهده گرفته کم کاری کرده و با اتلاف وقت به دنبال مذاکره با افراد دیگری برای واگذاری تیم به آن‌ها است.»

نکته عجیب اینجاست که حتی رحمانی تهدید کرده در صورت حل نشدن مشکلات تا پایان این هفته، تیم را برای بازی با گیتی پسند هم به میدان نمی فرستد. این اتفاق دو نتیجه مستقیم در مسابقات لیگ برتر دارد. اول اینکه گیتی پسند بدون برگزاری بازی و با وجود حساس بودن شرایط بالای جدول، قهرمان لیگ می شود و دوم اینکه یاسین پیشرو به خاطر عدم حضور در دومین بازی متوالی، به لیگ دسته اول سقوط می کند؛ این یعنی اینکه سرنوشت تیم های سقوط کننده به لیگ دسته اول (دانشگاه آزاد و طرح و توسعه قزوین) هم دستخوش تغییر قرار می گیرد و دانشگاه آزاد که روز گذشته سقوط کرد، مجددا به لیگ بر می گردد!

هرچند که صحبتهای رحمانی جنبه تهدید هیات فوتبال استان قم برای گرفتن امتیاز این تیم را دارد، ولی حتی مطرح کردن آن در شرایط حساس لیگ عجیب و قابل تامل به نظر می رسد.

کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال واکنش تندی به صحبتهای رحمانی و فروش امتیاز تیم یاسین داشته است. وی ضمن رد ادعای مدیرعامل یاسین مبنی بر وقت کشی هیات قم برای فروش امتیاز تیم به افراد دیگر، گفت: هر کسی خریدار است باید بیاید و رو در رو صحبت کند. کدام آدم عاقلی بدون ضمانت نامه تیم واگذار می‌کند؟ من این کار را نمی‌کنم و هر کسی مردش است بسم الله. موضوع خریداران دیگر برای تیم فوتسال ما و علاقه هیئت فوتبال به مذاکره با آن‌ها نیز ابداً صحت ندارد.

مشکلات و حواشی هفته های پایانی لیگ موضوع جدیدی نیست و سالهاست که لیگ ما در روزهای آخر خود آبستن حواشی، تهدیدهای منفعت طلبانه و تماسهای تلفنی مشکوک با بازیکنان است که کمیته فوتسال هم اراده ای برای برخورد با این حواشی از خود نشان نداده است. انتظار می رود مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال در این مقطع حساس لیگ فوتسال جلوی این اتفاقات را بگیرند و در برنامه ریزی های آینده خود نیز چنین مسائل و نحوه برخورد با متخلفان را پیش بینی کنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.