کد خبر : 91146
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 10:07
-

سرمربی تیم بانوان حفاری:می خواستیم جام قهرمانی را به استان برگردانیم

سرمربی تیم بانوان حفاری:می خواستیم جام قهرمانی را به استان برگردانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی روز شنبه پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با بیان اینکه هدفمان قهرمانی در این رقابت ها بود اظهار کرد: این قهرمانی را به همه خوزستان و به ویژه کارکنان شرکت ملی حفاری تقدیم می کنیم. سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،زیور بابایی روز شنبه پس از قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با بیان اینکه هدفمان قهرمانی در این رقابت ها بود اظهار کرد: این قهرمانی را به همه خوزستان و به ویژه کارکنان شرکت ملی حفاری تقدیم می کنیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با اشاره به فراز و نشیب های لیگ امسال افزود: در این راه سختی ها و مشکلات بسیاری را سپری کردیم اما خوشحالم که در نهایت به مقام قهرمانی دست یافتیم.
وی ادامه داد: تیم ما امسال خیلی بهتر از سال قبل ظاهر شد و با برطرف کردن نقاط ضعف خود روند رو به رشد خود را طی کرد و سرانجام با قهرمانی در این مسابقات دستمزد خود را به خوبی گرفت.
بابایی عنوان کرد: شرایط تیم ما در این فصل از لحاظ روحی و جسمانی به لطف حمایت مدیریت باشگاه بسیار خوب بود اگرچه بازیکنان و کادر فنی در مسیر قهرمانی نقش به سزایی داشتند.
وی در خصوص بازی تیمش در مقابل استقلال ساری گفت: متاسفانه زمین ساری استانداردهای لازم را ندارد و اکثر تیم ها از این موضوع اعتراض دارند زیرا طول این زمین کوچک تر از حد استاندارد بوده و قابلیت سر خوردن دارد که این قضیه برای ما مشکل ساز بود و سرعت بازی را پایین می آورد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که از عملکرد تیمم در این بازی راضی هستم گفت: قطعا اگر شرایط زمین بازی مناسب تر بود می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما در کل خدا را شاکریم که با پیروزی در این بازی قهرمان شدیم.
بابایی در پایان عمده مشکل لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را نبود اسپانسر و حامی مالی عنوان کرد و گفت: اگر مشکلی اسپانسرینگ حل شود و تیم ها دغدغه مالی نداشته باشند قطعا لیگ پویاتری خواهیم داشت.
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با وجود این که یک هفته به پایان مسابقات لیگ باقی مانده است با کسب ۶۰ امتیاز و ۴ اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان کشور شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.