کد خبر : 91265
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1395 - 13:04
-

تیم یاسین پیشرو به مالکیت سازمان لیگ فوتسال در می‌آید

تیم یاسین پیشرو به مالکیت سازمان لیگ فوتسال در می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری ساوه بازی نکرد. مدیرعامل این باشگاه تهدید کرده در صورتی که یاسین پیشرو به صورت قطعی به این باشگاه واگذار نشود، این تیم در هفته آخر هم برابر گیتی پسند به میدان نخواهد رفت. این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری ساوه بازی نکرد. مدیرعامل این باشگاه تهدید کرده در صورتی که یاسین پیشرو به صورت قطعی به این باشگاه واگذار نشود، این تیم در هفته آخر هم برابر گیتی پسند به میدان نخواهد رفت.

این در حالی است که نتیجه این مسابقه تاثیر مستقیمی در تعیین قهرمان لیگ دارد و گیتی پسند در صورت پیروزی، عنوان قهرمانی را از آن خود می کند؛ آن هم در شرایطی که تیم های دبیری، مس سونگون و حفاری هم شانس قهرمانی دارند.

بر همین اساس یکی از موارد مطرح شده در جلسه روز گذشته هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال به این موضوع اختصاص داشت. کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: ما به مسئولان استان قم نامه زدیم که اگر مقابل گیتی پسند بازی نکنند، این تیم به لیگ دسته اول سقوط خواهد کرد.

وی تاکید کرد: علاوه بر سقوط تیم به لیگ دسته اول، امتیاز آن هم از استان قم گرفته می شود و به سازمان لیگ تعلق می گیرد.

«اگر مشکلات ادامه یابد و یاسین پیشرو با وجود این تهدیدها بازهم مقابل گیتی پسند بازی نکند، در اینصورت نتیجه بازی به سود گیتی پسند و این تیم قهرمان می شود. راهکار شما برای تعیین قهرمان در داخل زمین چیست؟» دبیر سازمان لیگ پاسخ شفافی به این سئوال نداد و گفت: به هر حال بعد از آن پرونده را به کمیته انضباطی می فرستیم و منتظر رای انضباطی می مانیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پدرام یکشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

حیف بازیکنان قم که گیر این مسئولای غیر ورزشی افتادن

MOHAMMAD یکشنبه , ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

کاظم سلیمانی که به تنهایی جای همه تصمیم میگیره. جای کمیته انضباطی – جای استیناف – جای تاج