کد خبر : 91381
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 11:16
-

امتیاز تیم فوتسال قم به یاسین پیشرو واگذار شد

امتیاز تیم فوتسال قم به یاسین پیشرو واگذار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز یکشنبه جلسه ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، معاونان این اداره، رئیس هیات فوتبال قم، مدیرعامل باشگاه صبا و مدیرعامل تیم یاسین برگزار شد تا در نهایت امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال استان قم به یاسین پیشرو واگذار شود. این در حالی است که مسئولان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز یکشنبه جلسه ای با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، معاونان این اداره، رئیس هیات فوتبال قم، مدیرعامل باشگاه صبا و مدیرعامل تیم یاسین برگزار شد تا در نهایت امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال استان قم به یاسین پیشرو واگذار شود.

این در حالی است که مسئولان تیم یاسین از سال گذشته در کش و قوس گرفتن امتیاز این تیم بودند و این اواخر هم چالش زیادی بین آنها و هیات فوتبال استان قم پیش آمده بود. این مسئله تا جایی پیش رفت که یاسین پیشرو هفته گذشته در اعتراض به این ماجرا از بازی با شهرداری ساوه خودداری و تهدید کرد در هفته آخر هم مقابل گیتی پسند بازی نمی کند.

علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو با اعلام واگذاری امتیاز این تیم، گفت: خوشبختانه در جلسه روز گذشته تیم به صورت کامل به ما واگذار شد و دیگر مشکلی در این زمینه نیست. به این ترتیب هفته آینده هم مقابل گیتی پسند بازی می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسن دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

اقای عابدی ،دوست عزیز ،حاجی جون ،دورت بگردم دمت گرم .د اخه نوکرتم مگه فوتسال قم بچه سر راهی که می خواستی از شرش خلاص بشی تعصب داری عایا ؟؟؟ بابا میزاشتی ۲ روز بگذره که گفتی مسولان یاسین دزد هستن بعد تیمو. دو دستی تقذیم می کردی . من نمیدونم چرا توی این دوره زمونه همه فقط حرف میزنن بعدش که پای منافع خودشون میاد وسط و ی پولی میره تو جیبشون به …. کردن می افتن و یادشون میره که چ حرفای زدن
فوتسال قم لیگ ۱ پیوندتان مبارک