کد خبر : 91389
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 16:14
-

سومی ایران در جام‌جهانی، باعث غرور باشگاه ما در آلمان شد

سومی ایران در جام‌جهانی، باعث غرور باشگاه ما در آلمان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اس وی پارس استان هسن آلمان که مدت زیادی نیست به همت یک ایرانی به نام ساسان طبیب پایه‌گذاری‌شده و با کادر فنی تماما ایران به پلی‌آف لیگ دسته اول آلمان رسیده، چندی قبل موفق شد در بازی نهایی خود در جام حذفی به عنوان قهرمانی استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال اس وی پارس استان هسن آلمان که مدت زیادی نیست به همت یک ایرانی به نام ساسان طبیب پایه‌گذاری‌شده و با کادر فنی تماما ایران به پلی‌آف لیگ دسته اول آلمان رسیده، چندی قبل موفق شد در بازی نهایی خود در جام حذفی به عنوان قهرمانی استان هست آلمان دست پیدا کند.

ساسان طبیب مدیرعامل باشگاه SV پارس آلمان که خود عهده دارد سرمربیگری تیمش نیز هست در گفتگو با Fut5al گفت: همیشه به این افتخار کردیم که ایرانی هستیم و همیشه به ایرانی بودم خودمان بالیدیم و وقتی تصمیم به ایجاد باشگاه شد این نام ایرانی را برایش انتخاب کردیم و اینکه امروز توانسته‌ایم با قهرمانی نام باشگاه خود را بر سر زبان‌ها بیاندازیم بسیار خوشحالیم.

وی افزود: در باشگاه ما تقریبا نیمی از بازیکنان ایرانی هستند و هر کجا بازیکن ایرانی خوب ببینیم این آمادگی را داریم تا آنها را به تیم اضافه کنیم و تیم مان را در ادامه قدرتمندتر کنیم. ضمن اینکه امید داوودی هم یکی از مربیان ایرانی خوب ما در کادر فنی است.

طبیب فلسفه ورودش به فوتسال را در کشور آلمان چنین تشریح کرد: چون من خودم از اول فوتبال بازی می‌کردم در ۱۸سالگی دچار مصدومیت شدم و برای ادامه تحصیل به آمریکا رفتم و وقتی به آلمان برگشتم شروع به کار مربیگری کردم تا اینکه بعد مدتی با بچه‌ها و دوستانم تصمیم گرفتم باشگاهی راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از راه‌اندازی تیم فوتبال، یکی از دوستان که تیم فوتسال در سطح استان هسن را داشت به ما پیشنهاد تیمداری داد که بررسی کردیم و دیدیم فوتسال می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و به لحاظ تاکتیکی بازیکنان ما را در شرایط بهتری قرار دهد. وقتی وارد فوتسال شدیم و دیدیم که هیجان آن بالاست تصمیم به ادامه کار و همکاری گرفتیم. با قهرمانی در جام حذفی در مرحله استان تصمیم به ادامه کار گرفتیم.

طبیب tabib

طبیب سطح فوتسال آلمان را اینگونه توصیف کرد و گفت: سطح فوتسال آلمان خیلی بالا نیست اما از سال گذشته برای اولین بار تیم‌ملی آلمان شکل گرفت و با دیسیپلین خاصی که در فوتبال آلمان وجود دارد و کاری را که شروع کند به نحو احسنت جلو می‌برد مطمئنم که به زودی از فوتسال آلمان چیزهای زیادی خواهید شنید چون آنها فقط اگر چند درصد از تمرکز فوتبال را بر روی فوتسال بگذارد می‌توانند از قدرت‌های جهان شود.

وی هر گونه نژادپرستی در ورزش آلمان را رد کرده و گفت: آلمان‌ها نژادپرست نیستند و منشا این حرف‌ها به سالیان خیلی خیلی دور بازمی‌گردد. مردم اینجا پشتیبان ورزش هستند و ما به این واسطه کلی دوست در سطوح مختلف در آلمان پیدا کرده‌ایم.

مدیرعامل SV پارس به موفقیت های تیم ملی ایران در جام جهانی اشاره کرده و گفت: مسابقات جام‌جهانی را دنبال می‌کردم و خیلی خوشحال شدم و از طرف باشگاهم به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. آن لحظه که کاپیتان ما به برزیل گل زد را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم که ما پیروز شدیم و احساس غرور کردم. کسانی که فوتسال را می‌شناختند به خاطر قدرت فوتسال ایران به ما احترام ویژه می‌گذاشتند و این مقام اخیر ایران در کلمبیا باعث شد بیشتر هم به ما احترام بگذارند چون ما بازیکنان ایرانی زیادی در تیم‌مان داریم.

وی در خاتمه یادآور شد: امیدوارم مردم ایران ما را هم در فوتسال آلمان دنبال کنند و برای تمام مردم کشورم آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.