کد خبر : 91416
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 14:39
-

افضل:فرقی ندارد چه تیمی قهرمان فوتسال شود/ حسرت امتیاز بازی با تیم یاسین پیشرو را می خورم

افضل:فرقی ندارد چه تیمی قهرمان فوتسال شود/ حسرت امتیاز بازی با تیم یاسین پیشرو را می خورم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل درباره دیدار مس سونگون با ارژن شیراز در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و شانس تیمش برای قهرمانی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند. دنبال کسب سه امتیاز هستیم و برای قهرمانی منتظر نتیجه دیدار گیتی پسند و دبیری می مانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی افضل درباره دیدار مس سونگون با ارژن شیراز در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و شانس تیمش برای قهرمانی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند. دنبال کسب سه امتیاز هستیم و برای قهرمانی منتظر نتیجه دیدار گیتی پسند و دبیری می مانیم. به هر حال هدفمان قهرمانی است و اگر قهرمان نشویم دنبال نایب قهرمانی هستیم.

وی افزود: چهار تیم شانس قهرمانی دارند و باید دید چه پیش می آید. اگر ما قهرمان نشویم، برایم فرقی ندارد کدام یک از سه تیم دیگر به این عنوان برسند.

سرمربی تیم مس سونگون در پاسخ به این سئوال که حسرت امتیاز کدام مسابقات لیگ را می خورد که حالا شانس سوم قهرمانی است؟ گفت: در نیم فصل اول می توانستیم مقابل فرش آرا و شهرداری ساوه پیروز شویم که بازی مساوی شد ولی در نیم فصل دوم باخت به یاسین پیشرو بد بود و شاید اگر برده بودیم، الان شرایط بهتری داشتیم.

افضل در پایان درباره اینکه آیا فصل آینده هم در تیم مس می ماند یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. گذاشته ایم این فصل تمام شود و بعد از آن درباره فصل آینده تصمیم بگیریم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.