کد خبر : 91424
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 15:47
-

تماشای بازی گیتی پسند با یاسین پیشرو رایگان شد

تماشای بازی گیتی پسند با یاسین پیشرو رایگان شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف تیم یاسین پیشرو قم خواهد رفت. گیتی‌پسند ۵۷ امتیازی در شرایطی میزبان یاسین پیشرو خواهد بود که تیم‌های دبیری تبریز با ۵۶ امتیاز و مس سونگون با ۵۵

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال گیتی پسند اصفهان ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف تیم یاسین پیشرو قم خواهد رفت.
گیتی‌پسند ۵۷ امتیازی در شرایطی میزبان یاسین پیشرو خواهد بود که تیم‌های دبیری تبریز با ۵۶ امتیاز و مس سونگون با ۵۵ امتیاز در تعقیب نماینده فوتسال اصفهان هستند. اما گیتی‌پسند اگر در بازی آخر خودش در لیگ دچار اشتباه نشود و یاسین پیشرو را شکست دهد بدون توجه به بقیه نتایج ۶۰ امتیازی می‌شود و جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را برای سومین بار به بالای سر خواهد برد.
گیتی‌پسند در بازی آخر دور رفت با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ نماینده قم را در خانه حریف شکست داد.
با این حال گیتی‌پسند با یک حریف جدی در بازی آخر خودش روبرو می‌شود. استقبال هواداران پرشور اصفهانی از این بازی می‌تواند شانس قهرمانی را برای گیتی‌پسند افزایش دهد تا نماینده فوتسال اصفهان بعد از سه فصل دوری بتواند یک بار دیگر لذت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را به مردم اصفهان هدیه دهد. روابط عمومی باشگاه این دیدار را برای برای تماشاگران و هواداران رایگان اعلام نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.