کد خبر : 91433
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 17:17
-

عراقی زاده:سه تیم جز گیتی پسند شانس قهرمانی دارند/ قهرمان نشویم هیات مدیره در مورد تیمداری تصمیم گیری می کند

عراقی زاده:سه تیم جز گیتی پسند شانس قهرمانی دارند/ قهرمان نشویم هیات مدیره در مورد تیمداری تصمیم گیری می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درباره هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و قهرمانی احتمالی گیتی پسند اظهار کرد: در بازی مقابل یاسین پیشرو به غیر از جاوید و کاظمی همه بازیکنان را در اختیار داریم اما با توجه به اینکه چهار تیم شانس قهرمانی دارند نمی‌توان با قاطعیت در مورد این اتفاق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده درباره هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و قهرمانی احتمالی گیتی پسند اظهار کرد: در بازی مقابل یاسین پیشرو به غیر از جاوید و کاظمی همه بازیکنان را در اختیار داریم اما با توجه به اینکه چهار تیم شانس قهرمانی دارند نمی‌توان با قاطعیت در مورد این اتفاق صحبت کرد. امیدوارم روند بازی طوری پیش برود که در پایان بتوانیم جشن قهرمانی را برپا کنیم. قطعا تیم‌های دبیری، مس، حفاری و حتی تاسیسات دریایی امسال لیاقت قهرمانی داشتند و این نشان می‌دهد لیگ از پویایی بالایی برخوردار بوده است.

وی در مورد برنامه‌هایی که برای جشن قهرمانی در نظر گرفته شده، توضیح داد: گیتی پسند شانس اول قهرمانی است اما سه تیم دیگر هنوز روی کاغذ از این شانس بهره‌مندند بنابراین نمی‌توان برنامه‌ریزی خاصی کرد. با این حال با شبکه تلویزیونی اصفهان هماهنگی‌هایی کرده‌ایم تا این بازی به صورت ویژه روی آنتن برود. برای اولین بار این بازی با ۹ دوربین فیلم برداری خواهد شد که در لیگ فوتسال بی‌سابقه است. همچنین در صورت قهرمانی، مراسم اهدای جام نیز پخش خواهد شد و برنامه تا نیم ساعت بعد از بازی ادامه خواهد داشت اما متاسفانه شبکه ورزش به دلیل همزمانی با بازی فینال لیگ والیبال ترجیح داد این بازی پخش نشود در حالی که پیش از این به ما جواب مثبت داده بودند. البته پیشنهاد دادیم تا زمان بازی والیبال جابجا شود و علاقه‌مندان به فوتسال هم بتوانند این بازی را تماشا کنند.

قائم مقام باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا اینکه گفته می‌شود گیتی پسند در صورت عدم قهرمانی، دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد، صحت دارد یا نه؟ گفت: بدیهی است اگر قهرمان شویم باید در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم و تیمداری نیز خواهیم کرد اما در صورتی که به قهرمانی نرسیم موضوع تیمداری در هیات مدیره مطرح شده و در آنجا در موردش تصمیم‌گیری خواهد شد. با این وجود اولویت اول گیتی پسند تیمداری در فوتسال است.

عراقی زاده در مورد محرومیت مهدی جاوید و افشین کاظمی نیز گفت: مهدی جاوید با مسئول حقوقی باشگاه جلسه‌ای داشته اما باشگاه در موردش تصمیم نهایی نگرفته است. قاعدتا جاوید در بازی آخر ما به میدان نخواهد رفت. او با باشگاه قرارداد داشته اما اتفاقاتی رقم خورد که در ادامه همکاری ما خدشه وارد کرد. افشین کاظمی هم به دستور سازمان لیگ از دو ماه پیش نمی‌توانست برای ما به میدان برود. هنوز هم تکلیفش مشخص نیست و قطعا در بازی آخر حضور نخواهد داشت.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

هر سال همین حرف را میزنید ولی باز هم جای پرداخت پول مردم تیم داده اید و پول مفت را به عده ای که چاپلوسی میکنند داده اید

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

اقای عراقی زاده امشالله قهرمان شیم ما قهرپانی میخوایم