کد خبر : 91430
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 17:13
-

لطفی:همیشه دوست داشتم در اوج از شهروند خداحافظی کنم/ماجرای قهرهایم را باز کنم می بینید که حق با من بوده است/بیشتر به آموزش فکر کنم تا مربیگری

لطفی:همیشه دوست داشتم در اوج از شهروند خداحافظی کنم/ماجرای قهرهایم را باز کنم می بینید که حق با من بوده است/بیشتر به آموزش فکر کنم تا مربیگری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود لطفی بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری فردا (چهارشنبه) آخرین بازی‌اش را در لیگ برتر انجام داده و به صورت رسمی از دنیای فوتسال خداحافظی خواهد کرد. وی که از سال ۱۳۸۰ با نماینده ساری وارد فوتسال شد، ۱۴ سال برای این تیم به میدان رفت و تنها یک سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود لطفی بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری فردا (چهارشنبه) آخرین بازی‌اش را در لیگ برتر انجام داده و به صورت رسمی از دنیای فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

وی که از سال ۱۳۸۰ با نماینده ساری وارد فوتسال شد، ۱۴ سال برای این تیم به میدان رفت و تنها یک سال به صورت قرضی برای شن سا ساوه بازی کرد. صعود به لیگ برتر و آقای گلی لیگ در سال ۱۳۸۳ از جمله افتخارات لطفی است. وی که از ۶ سال پیش بازوبند کاپیتانی شهروند ساری را به بازو بسته است، فردا در ۳۳ سالگی با تجلیل باشگاه و در حضور وحید شمسایی از دنیای فوتسال خداحافظی می‌کند.

محمود لطفی در این‌باره بیان کرد: همیشه دوست داشتم در بهترین شرایط و در اوج از شهروند خداحافظی کنم تا خاطره خوبی از من در ذهن هواداران باقی بماند. از طرفی شرایط خانوادگی و ورزشی‌ام نیز طوری بوده که می‌خواستم فضا برای ورود جوان‌ها باز شود. خدا را شکر در بهترین شرایط هم خداحافظی می‌کنم و هیچ مشکلی هم با هیچ کس ندارم.

وی درباره شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره در طی حضورش در شهروند گفت: شیرین‌ترین خاطره‌ام مربوط به صعودمان به لیگ برتر می‌شود و ما توانستیم بعد از هشت سال بازی در دسته یک، مزد زحماتمان را بگیریم. بدترین خاطره هم سقوط به دسته یک بود؛ البته بلافاصله با خرید امتیاز به لیگ برتر بازگشتیم.

ملی پوش سابق فوتسال همچنین درباره قهرهای پرتعدادش در شهروند توضیح داد: به هر حال گاهی اوقات به خاطر مسائل فنی و غیر فنی لازم می‌شد در تیم نباشم. البته قهرهای زیادی هم نداشتم اما اگر بخواهم ماجرایش را باز کنم، خواهید دید که همیشه حق با من بوده است! اما چون دوران بازیگری‌ام تمام شده نمی‌خواهم به این اتفاقات بپردازم.

لطفی در پاسخ به این پرسش که چرا اهل مصاحبه نیست، عنوان کرد: نزدیک به چهار سال است که مصاحبه نکرده‌ام. شاید بعضی وقت‌ها خیلی چیزها دیدم اما به زبان نیاوردم. در کل از مصاحبه خوشم نمی‌آید چون نصف حاشیه‌ها از مصاحبه شروع می‌شود. به عنوان مثال در دوران جوانی مصاحبه می‌کردم و طرف مقابل جوابم را می‌داد؛ من هم دوباره جوابش را می دادم و تمرکز خودم و تیمم به هم می‌خورد.

وی درباره برنامه‌اش برای بعد از خداحافظی‌ عنوان کرد: پیشنهادی برای مربیگری داشتم اما خودم ترجیح می‌دهم بیشتر به آموزش فکر کنم تا مربیگری. به همین دلیل دوره‌های آموزشی را برگزار و در مدارس و آکادمی‌های فوتسال نیز تدریس خواهم کرد.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجید-شهروند سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

کاپیتان با تعصب جات همیشه تو قلب ماست
علیرغم اینکه خودت مصلحت دیدی خداحافظی کنی ولی بدون خیلیا دوس ندارن تو الان خداحافظی کنی راحت ۴ ، ۵ سال دیگه می تونی واسه تیم محبوبمون بازی کنی
ایشالااا موفقیت شهروند با مربی گریه خمپاره چیمونو ببینیم