کد خبر : 91406
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 - 11:09
-

کاظمی:به خاطر سرماخوردگی دوپینگم مثبت شد/ می‌خواهم محرومیتم را به حداقل برسانم/ در مورد گیتی‌پسند حرف زیاد است!

کاظمی:به خاطر سرماخوردگی دوپینگم مثبت شد/ می‌خواهم محرومیتم را به حداقل برسانم/ در مورد گیتی‌پسند حرف زیاد است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی در مورد ممنوعیتش از حضور در لیگ برتر فوتسال به دلیل مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگش، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم به NADO اثبات کنیم ماده ممنوعه‌ای که وارد بدنم شده نیروزا نبوده و ربطی به دوپینگ ندارد. دیروز هم با آقای ناظم‌الشریعه صحبت می‌کردم و به او گفتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی در مورد ممنوعیتش از حضور در لیگ برتر فوتسال به دلیل مثبت اعلام شدن نمونه دوپینگش، اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم به NADO اثبات کنیم ماده ممنوعه‌ای که وارد بدنم شده نیروزا نبوده و ربطی به دوپینگ ندارد. دیروز هم با آقای ناظم‌الشریعه صحبت می‌کردم و به او گفتم که بسیار خوشحالم این موضوع باعث نشد حضورم در تیم ملی زیر سوال برود و بگویند کاظمی در تیم ملی هم با مواد نیروزا می‌درخشیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اثبات شده این ماده نیروزا نبوده و غیرعمدی نیز مصرف شده محرومیتم کاهش پیدا می‌کند و به دنبال این هستم تا با اعتراض به کمیته استیناف بتوانم محرومیتم را به حداقل برسانم و در فصل آینده به میدان بروم.

ملی پوش فوتسال در پاسخ به این پرسش که در نمونه دوپینگش چه ماده ممنوعه‌ای پیدا شده است، گفت: دو نوع ماده پیدا کرده‌اند که هیچ کدام نیروزا نبوده است. یکی از ماده‌ها برای رفع درمان استرس بود. چون مدتی به دلیل فشار عصبی با مشکل ریزش مو مواجه بودم و با مجوزی که گرفتم دو عدد کورتون مصرف کردم البته مصرف این ماده در مثبت اعلام شدن نمونه اولیه هیچ تاثیری نداشته است، نمونه‌ای که مثبت اعلام شد به بازی ما با حفاری اهواز مربوط بود و من قبل از آن سرماخوردگی شدیدی پیدا کرده بودم و شب قبلش هیدرامین، کلداکس و ب کمپلکس مصرف کردم که متاسفانه باعث شد نمونه‌ام مثبت اعلام شود اما همانطور که می‌دانید این ماده‌ها نیروزا نیستند و به منظور دوپینگ نیز مصرف نشده‌اند.

کاظمی در پایان با اشاره به بازی آخر گیتی پسند در لیگ و احتمال قهرمانی تیمش گفت: از تماشاگران انتظار دارم در بازی آخر به ورزشگاه آمده و با حمایت‌شان به قهرمانی تیم کمک کنند. در چند بازی اخیر گیتی پسند نتوانستم به میدان بروم اما از ابتدای فصل آنقدر با قدرت ظاهر شدیم که الان با وجود تمام مشکلات باز هم تیم، مدعی اصلی قهرمانی است. بنابراین فردا به سالن خواهم رفت تا تیمی را که از روز اول با آن استارت زدم و با آن خاطره قهرمانی ایران و آسیا دارم را حمایت کنم. البته یکسری حرف‌ها در مورد گیتی پسند دارم که به بعد از بازی موکولش می‌کنم. حرف زیاد است و برای شفاف‌سازی باید یکسری صحبت‌ها مطرح شود اما الان وقتش نیست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

راجبه رضا لک واقعا امسال گیتی رو نابود کرد حیف اصفهان و شماها که با این. …….. کار کردین.

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

حیفه شما اقا افشین انشالله هرچه زودتر برگزدین

نام ... سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

Afshine dost dashtani

اشکان سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

ایشالا زودتر برگردی و چشم دشمن کور کنی

امير سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

افشین جان هنوز اون گل و پنالتی قشنگت به پرتغال یادمون نرفته ایشالله هرچی زودتر به میادین برگردی

بی نام چهارشنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

افشین خان انشاءالله هر چه سریعتر برگردی ولی خودمونیم تو مردم چی حساب کردی دو ماه پیش میگفتی که من دوپینگی نیستم الان هم که. …. در ضمن آدم اگه به شدت تصادف کنه این همه آمپول نمیزنن