کد خبر : 91550
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 18:43
-

حسن زاده: ۲۵ هفته صدرنشین بودیم و قهرمانی حقمان بود

حسن زاده: ۲۵ هفته صدرنشین بودیم و قهرمانی حقمان بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده درباره قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: حق گیتی‌پسند رسیدن به جام بود و این قهرمانی بسیار برای ما شیرین است. خدا را شکر لیگ بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بازی آخر هم با برتری قاطعانه هواداران را خوشحال کردیم. مرد سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده درباره قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: حق گیتی‌پسند رسیدن به جام بود و این قهرمانی بسیار برای ما شیرین است. خدا را شکر لیگ بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بازی آخر هم با برتری قاطعانه هواداران را خوشحال کردیم.

مرد سال فوتسال آسیا در پاسخ به این پرسش که چرا عملکرد گیتی‌پسند در نیم فصل دوم بسیار ضعیف‌تر از نیم فصل اول بود گفت: من لیگ را به دو نیم فصل تقسیم نمی‌کنم. لیگ امسال به دو برهه زمانی قبل و بعد از جام جهانی تقسیم می‌شود. خستگی در ساق بازیکنان بعد از جام جهانی مشهود بود و تاثیر زیادی در روند نتیجه‌گیری تیم گذاشت اما گیتی‌پسند آنقدر قدرتمند بود که ۲۵ هفته صدرنشین ماند و در هفته پایانی هم به خوبی سه امتیاز را گرفت و قهرمان شد.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا در جام باشگاه‌های آسیا هم برای گیتی‌پسند به میدان خواهد رفت گفت: فعلا تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام و قصد دارم از قهرمانی لذت ببرم. بعد از تعطیلات در این مورد تصمیم خواهم گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۰۵

اره درسته ۲۵ هفته صدر نشینی ۱ هفته هم حق ارژن بود فقط ارژن و گیتی پسند امسال تونستن صدر جدول رو داشته باشند ارژن فقط یک هفته صدر بود ولی بقیه تیمها همون یک دفعه هم به صدر نرسیدن