کد خبر : 91576
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 10:49
دسته‌بندی نشده
-

اصغری مقدم:رفاقت نکته کلیدی تیم ما بود/اعضای تیم نشان دادند که همه چیز پول نیست

اصغری مقدم:رفاقت نکته کلیدی تیم ما بود/اعضای تیم نشان دادند که همه چیز پول نیست
اصغری مقدم رفاقت را رمز موفقیت تیم دبیری دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم پس از کسب نائب قهرمانی تیمش اظهار داشت: فصل بسیار خوبی را سپری کردیم و اگر تعصب و غیرت بازیکنانمان نبود به این رتبه دست پیدا نمی‌کردیم. یکی از ارکان اصلی فصل موفقیت آمیزمان، عملکرد بازیکنان است. بچه‌ها نشان دادند که همه چیز پول نیست.

سرمربی – بازیکن تیم دبیری تبریز در مورد تاثیر صمیمیت بازیکنان تیمش در موفقیت دبیری اظهار داشت: بدون شک رفاقت بین بازیکنان یکی از نکات کلیدی است که باید به آن اشاره کرد. به نظرم باید همیشه مسائلی را از همدیگر یاد بگیریم و من بسیار خرسندم که کسی در دبیری از رفاقت سو استفاده نکرد.

اصغری مقدم در پایان با اشاره به عملکرد مناسب شاگردانش خاطرنشان کرد: چند هفته قبل گفتم که به لحاظ تیمی در وضعیت مناسبی قرار داریم و با این تعداد محدود بازیکن بسیار فوق‌العاده کار کردیم. باید از آن‌ها به خاطر زحماتی که کشیدند تشکر کنم.

وی افزود: همچنین باید به بومی‌گرایی در تیممان اشاره کنم که بسیار مؤثر واقع شد. در واقع  یکی از رمزهای موفقیت دبیری بومی‌گرایی بود. چندین سال است که ما بازیکنان در کنار هم تمرین می‌کنیم و فکر می‌کنم جمع خوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی جمعه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۳

آره تو راست میگی اصلا همه چی پول نیست افشین جون که به همه وعده وعید داده بود که ولی آخی بیچاره داغ بدی به دلش موند حالا انشاالله سال دیگه با همدلی اول بشید البته از آخر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ